Vleesboom?

hallo

Ik heb al zeker ongeveer 8 maanden last van de zelfde symptomen…
Namelijk overmatig vaginaal bloedverlies(soms wel een maand achtereen), Zeer stekende buikpijnen, futloos en het klinkt raar maar ik heb vaak het gevoel alsof er iets beweegd in mijn buik…kan onmogelijk zwanger zijn wat we gebruiken altijd dubbele voorbehoedsmiddelen en heb het ook voor de zekerheid regelmatig getest…Ik ben in de loop van de tijd toch uiteindelijk naar de dokter geweest voor deze klachten en heb bloedgeprikt en getest op van alles en nog wat verder heb ik ook een inwendig onderzoek gehad uitsrijkje ongeveer 4 maanden geleden.
De uitslag was pap 2 wat volgens de ha een afwijkend uitstrijkje was…dus ik moet nu over twee maanden weer terug om opnieuw een uitsrijkje te doen ( help! )
Verder hebben ze niks eraan gedaan en gewoon gezegd dat ik over een half jaar terug moest komen omdat het uitstrijkje afwijkend was… Ik praat er met niemand over alleen met mn vriend want schaam me erg om dat bloot te leggen maar wat nu mijn probleem is is dat de klachten alsmaar erger worden ik zit savonds ineengedoken op de bank omdat ik de pijn niet meer volhoud! verder bloed ik enorm veel terwijl ik toch aan de pil ben (?)Ik maak me ongelofelijk zorgen want ik heb eens op google rondgesurft met mn problemen en al mijn symptomen gaan samen met een vleesboom Ik ga er niet meteen vanuit dat dat het is maar ik schrok wel even toen ik een verhaal over een meisje las met exact de zelfde symptomen als ik ( las ook dat de baarmoeder in bepaalde gevallen ook verwijderd kan worden) weet iemand van jullie mischien wat er aan de hand kan zijn ik weet dat jullie geen dokters zijn maar mischien kan iemand me wat gerust stellen want 2 maanden duurt me toch nog wat lang heeft iemand hier ervaring met een vleesboom? want ik heb gewoon een raar gevoel dat dat mijn probleem is … Sorry dat ik zon lang verhaal getypt heb maar hoop op wat reacties zodat ik weer wat rustiger wordt…Ik weet niet of mijn verhaal wat ongepast is maar het is voor mij persoonlijk toch wel wat makkelijker om het hier op het forum te bespreken…

liefs joyce

joyce

Hoi Joyce,

Als je gevoel zegt dat het niet goed is zou ik naar een andere huisarts gaan voor een second opinion! Zeg dat je je erge zorgen maakt en je wilt dat ze een echo maken.

Succes!

Groetjes Frauk

hoi frauk

Bedankt voor je reactie
Weet je wat het is? ik zit nu bij deze huisarts ook pas een dik jaar vanwege dat ik niet tevreden was over mijn vorige die stuurde ons ook telkens weg onder het kader er is niets aan de hand…( we gaan alleen naar de dokter als het echt nodig is ) dus ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen…
Ik zou zeker wel graag een echo willen maken mischien komt daar wat uit…

liefs joyce

joyce

Je moet open trekken bij de arts en dat je een verwijzing naar de gynacoloog wilt
En doet de arts het niet
Zou ik gewoon een afspraak maken
Het is jou lijf
Mijn tante had een vleesboom en was daar ook best ziek van
Ook allemaal testen en uit eindelijk naar de gynacoloog en ja toen zagen ze het
Haar baarmoeder is ook weg gehaalt omdat de vleesboom te groot was

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi Joyce

Ik wist helemaal niet wat een vleesboom was dus ik heb even gekeken… maar ik denk niet dat wat jij heb is een vleesboom. De pil is gebruikt als behandeling voor een vleesboom en jij gebruik nu al de pil ik denk niet dat jij dat dan heb. Maar ik heb wel een paar ideeen voor wat et dat wel kon zijn. Tot ong 3 maanden geleden mij moeder had al bijns 6 maanden heel erg last van buikpijn en heftig bloeding. Et werdt toen zo erg mij moeder dacht echt dat zij dood ging, eerst naar de huisarts gegaan hij wou fotos laten maken hij dacht misschien gallstenen… dus naar de ziekenhuis fotos gemaakt bloed geprikt maar nee mij moeder had geen gallstenen. Thuis gestuurd met pijnstillers. Maar de werkt niet dus weer naar de ziekenhuis dat was op een vrijdag, weer thuis gestuurd met nog sterkere pijnstillers… en werdt verteld als je nog pijn heb op maandag dan doe wij een kijk operatie. De zaterdag avond ging mij moeder naar de wc (moet ook zeggen zij was een paar dagen al een beetje opgestopt) Zij wou haar zelf afveggen en voelde iets… Et was een Lintworm, van meer als 50cm lang. Dus gelijk met de worm in een potje naar de ziekenhuis 1 pilletje gekregen en dan was alles over. En nu is haar menstruatie ook weer de normaale 3 dagen inplaats van 10+ dagen.
De Tweede is dan een Cyste op je eierstok. Op mij 17 had ik dat en wat een pijn en door de bloeding dacht dat ik een miskraam heb gehaad of zo wat et was niet normaal. Op mijn 17 een operatie gehaad om een cyste zo groot als een softball te verwijderen. En kort darna was alles weer goed tot dat ik weer zwanger werdt. Toen ik was 9 weken zwanger met mijn dochter had een cyste uitgehaald net zo groot als een voetball.
Met beide kan je bewegingen in je buik voelen mij moeder dacht altijd dat et haar darmen was omdat zij al jaren darm probleemen heeft.

Sorry voor de lange post

Groetjes Malorie
p.s. hoop dat et helpt.

Ik wist niet dat de pil effect had op een vleesboom nooit geweten dus dat stelt me weleen beetje gerust… aan een lintworm zou ik niet denken want dat is toch zo dat je dan enorm veel eet en niet verzadigd raakt toch? ( weet het niet zeker ) Het is wel zo dat ik het afgelopen jaar enorm ben afgevallen ik woog eigenlijk altijd tussen de 55 en 60 kilo en nu nog maar 49kilo
Heb weing eetlust sinds ik last heb van de symptomen ik eet een maaltijd per dag al 8 maanden lang dus! wil wel meer eten maar de eetlust is er gewoonweg niet dus mijn eerste en laatste maaltijd is rond 3 uur smiddags verder eet ik wel savonds bij de buis wat snacks ik weet dat dit heel ongezond is maar ik heb overdag gewoon geen honger…
Ik weet ook niet wat er met me aan de hand is ik weet wel dat ik me op het moment zon zorgen maar dat ik morgenvroeg gelijk de dokter bel en erop sta dat ze me dit keer volledig onderzoeken want ik houd de pijn ook niet meer vol het wordt me allemaal te heftig…
p.s is niet erg hoor dat je post wat lang was geworden ik ben blij dat je gereageerd hebt zit al de hele tijd te hopen dat er iemand langskomt met een antwoord of ervaring…

liefs joyce

joyce

Gelijk laten checken!! Anders naar het ziekenhuis!