hallo
Ik heb al zeker ongeveer 8 maanden last van de zelfde symptomen…
Namelijk overmatig vaginaal bloedverlies(soms wel een maand achtereen), Zeer stekende buikpijnen, futloos en het klinkt raar maar ik heb vaak het gevoel alsof er iets beweegd in mijn buik…kan onmogelijk zwanger zijn wat we gebruiken altijd dubbele voorbehoedsmiddelen en heb het ook voor de zekerheid regelmatig getest…Ik ben in de loop van de tijd toch uiteindelijk naar de dokter geweest voor deze klachten en heb bloedgeprikt en getest op van alles en nog wat verder heb ik ook een inwendig onderzoek gehad uitsrijkje ongeveer 4 maanden geleden.
De uitslag was pap 2 wat volgens de ha een afwijkend uitstrijkje was…dus ik moet nu over twee maanden weer terug om opnieuw een uitsrijkje te doen ( help! )
Verder hebben ze niks eraan gedaan en gewoon gezegd dat ik over een half jaar terug moest komen omdat het uitstrijkje afwijkend was… Ik praat er met niemand over alleen met mn vriend want schaam me erg om dat bloot te leggen maar wat nu mijn probleem is is dat de klachten alsmaar erger worden ik zit savonds ineengedoken op de bank omdat ik de pijn niet meer volhoud! verder bloed ik enorm veel terwijl ik toch aan de pil ben (?)Ik maak me ongelofelijk zorgen want ik heb eens op google rondgesurft met mn problemen en al mijn symptomen gaan samen met een vleesboom Ik ga er niet meteen vanuit dat dat het is maar ik schrok wel even toen ik een verhaal over een meisje las met exact de zelfde symptomen als ik ( las ook dat de baarmoeder in bepaalde gevallen ook verwijderd kan worden) weet iemand van jullie mischien wat er aan de hand kan zijn ik weet dat jullie geen dokters zijn maar mischien kan iemand me wat gerust stellen want 2 maanden duurt me toch nog wat lang heeft iemand hier ervaring met een vleesboom? want ik heb gewoon een raar gevoel dat dat mijn probleem is … Sorry dat ik zon lang verhaal getypt heb maar hoop op wat reacties zodat ik weer wat rustiger wordt…Ik weet niet of mijn verhaal wat ongepast is maar het is voor mij persoonlijk toch wel wat makkelijker om het hier op het forum te bespreken…
liefs joyce
joyce