Vlagen met misselijkheid

Ja… is het voor de echt…begint het ge-emmer…wat voel ik nou…

We hebben, denk ik, rond de goede dagen “gesport”. En ben nu met vlagen misselijk. Gisteren overdag al een paar keer en nu weer…

Vanaf wanneer kun je misselijk zijn? Al vanaf de dag dat de eicel bevrucht is of kan dat pas als die ingenesteld is.

Ik wil niet te hard van stapel lopen (dan zou het meteen raak zijn, zou geweldig zijn maar erg onwaarschijnlijk), maar ergens ben ik toch wel benieuwd…

Groetjes Frauk

Gewoon ff wachten en dan een test doen
Dan heb je zekerheid
Maar het is wel spannend

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
Photobucket

Volgens mij kun je al heel snel misselijk worden.
Misselijkheid wordt (verbeter me als het niet zo is) door hormoen (schommelingen) veroorzaakt. En aangezien de hormonen gelijk op gang komen, zou het dus kunnen!
Ik hoop het voor jullie!
LIefs, Anne

Het zou kunnen, maar het zou ook kunnen dat je lichaam je een beetje voor de gek houd. Hoe dan ook, ik was al heel snel misselijk toen ik in verwachting was van de jongste.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wij hebben toen op 19-12 geklust (ja ik ben van de data’s) en de 20e kreeg ik bij het opstaan een golf van misselijkheid. Dacht nog kan niet das alleen in de film, maar mooi dat ik zwanger was alleen wist ik dat 7 januari pas

Groetjes,

Michèle

Ik was ‘pas’ na 7 weken misselijk, maar je hoort wel vaker dat het direct inzet.

Maarja, voor zekerheid zul je toch echt moeten testen ben ik bang…! Nou, ik hoop het voor je hoor!

Liefs, Liske

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik heb geen idee of het al zo snel kan. Gevoelsmatig lijkt het me erg snel, maar ja je weet maar nooit.

Toen ik zwanger was van Tim werd ik met 6 weken ontzettend misselijk en dat heeft 4 maanden geduurd.

Ik hoop in ieder geval voor je dat die misselijkheid een goed teken is. Maar probeer er niet te veel mee bezig te zijn, want de natuur kan je soms flink voor de gek houden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoop het ook voor je !!

Maar ik ben helemaal niet misselijk geweest… zelfs de eerste 3 maanden niet!
Heb ook een super zwangerschap gehad.
Hoop dat ik met de 2e niet misselijk ben.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoop het ook!! Ik was bij Minke rond de 6 weken pas echt misselijk ( als in overgeven) maar had wel al sneller dat ik bepaalde geuren erg vies vond. Dit keer ben ik helemaal niet misselijk geweest ( en was ik dus wel hartstikke zwanger al) dus ook al ben je niet misselijk dan kan het natuurlijk ook al "raak"zijn ! Hoop het voor jullie!!

Oké, kan dus wel. Het is vandaag wel weer minder… 't zal wel niet.

Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn anders “praat” ik me straks nog zwanger… nee geintje hoor…maare we zien wel…
Het zit deels ook wel tussen je oren, want als je niet met kinderen bezig bent dan let je ook niet zo op die signalen.

Bedankt en ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Frauk

Wanneer is de test dag?

Ik kan er niet over meepraten, ben nooit misselijk geweest, wel heel moe, vanaf dag 1.

Groetjes

@ mini-boy
het duurt nog 1 week voordat ik overtijd ben, het had dus echt meteen goed moeten zijn gegaan … vond het apart dat ik iets voelde en vroeg mij af OF het zo snel kan (kan dus wel) maar wil eerst meer voelen voordat ik mezelf er teveel op ga verheugen.
De misselijkheid is toch wel minder, we zullen wel zien. Rond de tiende v/d maand word ik meestal ongi… laatste keer wat later…dus joost mag weten wanneer nu (of niet)…

Groetjes

Frauk

en?

@ mini-boy: af en toe nog raar gevoel in m’n buik/ voel ik m’n borsten…of zit het nu in m’n hoofd…ben bang voor de teleurstelling Normaal heb ik redelijke krampen +/- week voordat ik ongi moet worden…maar daar heb ik nergens last van
Mijn vriend zei van de week je kunt toch testen, maar die was negatief (en al 1 jr over datum…) Heb ik misschien tevroeg getest? M’n laatste ongi was 12 oktober en zat er 4,5-5 weken tussen…heb voor de zekerheid 5 weken verder geteld en kom ik uit op 16 november…morgen! en ik heb geen buikpijn…!!!

ALS ik zwanger zou zijn, dan zou de test dat dus morgen aan moeten geven? of dinsdag toch?

Ik vind het zo spannend!!! (zul je zien dat ik vandaag/morgen nog ongi word)

Hoop op een snelle reatie van jou.

En bedankt voor het vragen!!!

Liefs Frauk

Gewijzigd door - mama Jade op 15 Nov 2009 13:55:53

Hoop met je mee dat je zwanger bent.

Goed teken in ieder geval dat je het nog niet geworden bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker