Vk geweest (nogal geschrokken )

Ben wel een beetje geschrokken eigenlijk :-/
De VK had ook de uitslag van de echo, en ze gaven als advies om nog eens een echo te laten maken, ik moet als ik 24 weken ben, dus nog een echo laten maken, want ze konden de 4 kamers? van het hartje niet goed zien ze zagen er maar 2, ik weet niet of ik me nu zorgen moet maken of niet ???
Ik doe het maar niet, ik neem aan en hoop dat als ze wat ergs vermoedde dat ze dan wel langer en verder hadden gekeken, de echoscopiste zei ook niks daarover, alleen dat alles er gezond uitziet…
Nou ja maandag op de pretecho, vraag ik om daar extra naar te kijken, dan is de lichtelijke ongerusthied ook weg, want ik moet nog ruim 4 weken wachten op die nieuwe echo :-[
Verder was alles oke, bloeddruk was goed, ben 3 kilo aangekomen, valt nog mee, bij Demi ging het veel harder

Dus heb gelijk weer papieren meegekregen voor een afspraak voor begin april.
De nieuwe afspraak is dit keer over 5 weken, omdat ik meedoe aan het schildklieronderzoek, en dan komt er iemand om bloed te prikken, op 10 april…

Nou jullie zijn weer op de hoogte!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

nou zeg waarom maken ze je zo ongerust, irritant zeg, nou heb je veel te veel onduidelijkheid, getsie…Nou hopelijk kunnen ze je maandag bij de pretecho geruststellen en anders moet je er maar gewoon vanuit gaan dat het goed is hoor!

Kussies

Sterkte en veel succes met de pretecho.

Groetjes Miriam

Hoi Nathalie,

Hopelijk wordt het maandag ook echt een pretecho en is in ieder geval een stukje onzekerheid weg.

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-

Sjonge jonge, kan me voorstellen dat je schrikt zeg! Ik hoop dat het niets is en het lijkt mij ook, dat ze dan wel gelijk meer onderzoeken zouden doen, maar ja, dat weet je nooit natuurlijk. Je hoeft maar naar ons te kijken (zwangerschap van de jongste dus) om te weten wat ik bedoel.

He gedsie, maak je ineens zorgen. Onthoud wel dat ze van de pretecho misschien minder verstand ervan kunnen hebben he! En anders gewoon weer naar je vk en vragen stellen hoor!!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hoi meis jeetje ik zou ook schrikken…
hoop dat de tijd een beetje op schiet voor je…

met een pretecho mogen en kunnen ze je er niks over vertellen alleen kunnen ze je adviseren naar de vk te gaan verder mogen en kunnen ze je dus niets zeggen… je moet dus echt de echo afwachten. ik zal een exstra kaarsje voor je branden…

het komt vast en zeker goed…

heel veel liefs Tries en de Kids

Hoi hoi,

thnx voor jullie liever reacties!!

Maar tries met demi was ik ook bij dezelfde voor de pretecho, en zij heeft toen alles gecheckt, alleen de echte afwijkingen moet ze bespreken idd met de vk, maar als ik haar vraag extra naar het hartje te kijken of ze 4 kamer ziet dan doet ze dat wel hoor
& april om 2 uur heb ik de nieuwe echo

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

raar, want normaal gesproken mag zei jouw geen info geven ze mag alleen zeggen dat ze vind dat je contackt op moet nemen met je vk maar goed daar gaat het misschien anders…

ik duim voor je maar vast dat alles goed is…

enneeeee hahahaha wat is het nou?

jongen he? (nee geintje)

liefs Tries kussies

Wij moesten voordat de pret-echo gemaakt werd zelfs een papier ondertekenen waarbij je haar niet aansprakelijk stelt voor het geval je kind een afwijking blijkt te hebben en zij het niet gezien heeft.
Op dat papier stond ook dat zij je alleen maar mag doorverwijzen naar de verloskundige als ze iets niet helemaal vertrouwd, maar dat ze NIET mag zeggen WAT ze dan niet vertrouwd etc.etc.
Maar misschien is dat bij iedere echoscopiste (of hoe zo’n vrouw ook heet) wel anders geregeld.

Ik zou me ook rot-schrikken als ik jou was en eigenlijk vind ik dat ze je een beetje meer hadden moeten geruststellen ofzo.
Ik zou er ook maar gewoon vanuit gaan dat als er écht misschien iets ernstigs aan de hand is, dat ze je dan meteen al verder hadden laten onderzoeken enzo. Dan laten ze je echt niet zomaar 4 weken wachten.
Ik wens je in ieder geval heel veel succes en ben erg benieuwd hoe de pret-echo vandaag geweest is!!!

Groetjes, Bianca (mamma van Stephan)