...Vivien over 2 dagen komt

Jep, snel alweer hè?
Dit keer zaten er maar 4 maanden tussen (tussen haar vertrek in augustus en nu dus)
Zaterdagochtend gaan we haar in Wezep ophalen. Daar komt de bus aan.
Ben wel benieuwd hoe ze bijv. op Kaya reageert hoor
Stephan is de dagen al aan het aftellen hihi, lief hè. Die vind het super dat ze komt!
Wij zelf trouwens ook hoor!!
Ben alleen nog niet helemaal fit zoals voorheen en het is best wel druk met haar erbij en een kleuter en een pasgeboren baby.
Maar ja, in Juli/Augustus kon ik ook lang niet alles vanwege de zwangerschap toen (die bekkeninstabiliteit en vele buikpijn)
Dus wat maakt het uit.
Als ze het maar gezellig heeft!

O ja, voor de nieuwe onder ons
Vivien is ons gastkind uit Hongarije. Ze woont daar in een kindertehuis en komt sins vorig jaar zomer 2x per jaar bij ons voor vakantie.
In de zomer 3 weken en in de winter, met kerst en oud en nieuw, 2 weken.
Ze is nu net 10 jaar.
We doen dit via een organisatie.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Oh wat snel alweer!
ben benieuwd hoe ze Kaya zal vinden, ik denk dat kaya tijdelijk 2 mama’s heeft

En leuk voor Stephan, heeft ie lekker wat gezelligheid te doen met de vakantie!!

Groetjes Nathalie & Co

Jee dat is al weer snel dat ze komt.
Gezellig hoor.
Ben ook heel benieuwd hoe ze Kaya vindt.
Veel plezier alvast.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

oh wat snel alweer!! ze zal kaya vast heerlijk vinden!!! en voor stephan zal het ook weer leuk zijn!!! een heel gezellige tijd met haar hoor!!! zal zaterdag spannend zijn als ze van de bus komt!!!

liefs jessica, &

wat vliegt de tijd he,ben benieuwd of je nog kans krijgt voor kaya te zorgen die zal heus wel lekker me tutten

Bianca,Dylan & Kaitlyn

jee wat gaat de tijd snel .wat leuk dat vivian weer komt ,ze zal kaya heel erg lief vinden .en lekker met haar willen knuffelen .wat ze denk ik zelf heel veel mist .heel veel plezier met vivian .hoop weer leuke foto s van haar te zien

groetjes marielle mama van
10-10-01

oooooo wat lekker gezellig, dus dit keer komt ze gewoon ( zonder die toestanden vooraf van de vorige keer ) OOOOOOO wat zal ze het leuk vinden nu Kaya er ook is !!! Heel veel plezier !

Dat is al weer snel ja
Maar wel gezellig
Ben ook super benieuwd wat ze van Kaya vind
En wat een scheet is die grote vent van jullie toch
Heel veel plezier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

en is ze er al!!! ben zo nieuwschierig hoe ze op kaya reageerd!!!

liefs jessica, &

ik hoop dat het goed gegaan met het weer onderweg, die sneeuwbuien in polen schijnen bar en boos geweest te zijn

groetjes Kim, mama van

en

Ze is er hoor
De bus was netjes op tijd, dus schijnbaar geen last gehad van veel sneeuw ofzo.
Haar eerste reaktie toen ze Kaya zag (die hadden we in de maxi cosi) was:
oooooooh, lief lief!!
Haha, ze kent dus inmiddels een paar woordjes nederlands en kon zo goed duidelijk maken dat ze haar erg lief vind
Verder is ze natuurlijk erg moe, ze zijn gisterenmiddag vertokken uit Budapest.
Maar ik ben blij dat dit al de 4e keer is dat ze bij ons komt. Het is nu gewoon zo vertrouwd, bekend. Da´s gewoon erg fijn.
Ze is nu ff met Peet en Stephan mee naar de stad. Vind ze wel stoer altijd hoor, met Peet mee
O ja, wel leuk, ze hebben vanuit de organisatie allemaal een mooie wegwerpcamera gehad. Kunnen ze zelf foto´s maken van hun vakantie hier.
Is gesponsord door 1 of ander bedrijf. Wel erg leuk!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 17 Dec 2005 14:36:27

OOOOOOOO zie je wel, tuurlijk is Kaya lief ( scheelt dat het een meid is whahahaha ) Super dat ze geen last van het weer lijken te hebben gehad. Wat een leuk initiatief om de kinderen een wegwerpcamera te geven zeg !
Heel veel plezier samen.

Ohhhh wat lekker dat ze er weer is… een hele fijne tijd hoor

Tries

OOOO dat is fijn zeg dat ze goed aangekomen is
Had ook wel verwacht hoor dat ze Kaya lief vond
Want dat is ze ook
Heel veel plezier de aankomende weken

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

fijn dat ze weer veilig is aan gekomenmen leuk dan die reactie van haar dat ze kaya lief vind

wens je een hele fijne vakantie met vivien

Bianca,Dylan & Kaitlyn