Nope, die heeft geen zin meer blijkbaar.
O ja, zal ff kort uitleggen voor de “nieuwe” onder ons
Vivien is een meisje van 9 jaar dat in een kindertehuis in Hongarije woont.
Vorig jaar zomer hadden wij haar voor het eerst als gastkind 3 weken bij ons.
Ging geweldig!
Vlak daarna hebben we haar nog bezocht in het tehuis in Hongarije.
Een aantal maanden later, met kerst en oud en nieuw, is ze weer bij ons geweest, voor twee weken.
Weer heel leuk.
Nu kregen we vanavond een telefoontje. Ik was niet thuis dus Peter nam de boodschap aan.
Was het iemand van de organisatie (oke, ben ik ook maar iemand anders dus, de voorzitter)
Die vertelde dat de nederlandse contactpersoon van de stichting contact had gehad met het tehuis.
Nu blijkt dus dat Vivien volgende maand niet wil komen.
Als reden schijnt ze niet genoeg met iemand te kunnen spelen hier…
Oké, tuurlijk heeft ze in het tehuis meer vriendinnen…
Maar hier had ze altijd minstens de helft van de vakantie Cheyenne om mee te spelen (zelfde leeftijd, expres zo gedaan) en op andere dagen werd ze altijd wel vermaakt.
Of ik ging knutselen met haar, of we gingen ergens heen (iets simpels) of even naar mijn ouders of tante (Angelique, van de meeting ) etc. etc.
Nou ja…ik weet het niet.
Het enige wat ik weet is dat ik het niet volledig snap.
Ze was namelijk zo ongelooflijk aan ons gehecht. Ze “claimde” ons zowat. Noemde ons pappa en mamma. Wilde nooooit weg… etc. etc.
Verder zou ze bijv. deze komende vakantie een nachtje bij Angelique logeren. Vond ze ook te gek.
Ik snap dr eigenlijk niks van…
En ben ook stomverbaasd.En teleurgesteld. Soort “kater-gevoel” zeg maar.
En ergens…ach, ik weet niet.