Viva la vida van Coldplay

… een onwijs gaaf nummer blijf vinden???

Dit nummer kan ik echt uren draaien, zo mooi vind ik die!!

En julllie, waar houden jullie van ook van Coldplay??

Groeten,

Vind Coldplay wel oké, maar niet super ofzo. Ik hou erg van Adele, supermooi. Maar als ik op stap ben (wat niet meer heel vaak voorkomt) wil ik graag dansen en dan ben ik heel blij met goeie dancemuziek. Hangt dus af van waar ik ben, wat ik mooi vind

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

coldplay is inderdaad heeel goed!
net als Mriek hou ook ik heel erg van Adele, maar ik hou ook van lady gaga, kelly clarkson en Pink.
ook vind ik Natasha bedingfield goed zeker haar eerste album
enn… ik hou ook heeeel erg van Kane

Ik vind echt zo ontzettend veel muziek mooi maar Owl city kan ik echt kippenvel van krijgen. En wij houden hier ook van dance/trance. Vooral Cascada is hier erg geliefd.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

HAhaha tja ik ben geinfecteerd met de Afrika bug; maar ik houd van Asa (een echte aanrader), Lira, Freshly Ground en Angelique Kidjo, dus echt te grote uit Afrika. Verder speelt mijn man in een band en hebben die ook muziek; dus die moet ik natuurlijk ook leuk vinden; maar is ook echt leuk hoor; Kapirintiya. Maar Verder vind ik Billy Holiday en Frank Sinatra ook te gek! Hihihi ik ben van alle markten thuis!

ik vind heel veel muziek eigenlijk erg leuk, maar deze blijf ik erg mooi vinden, vanaf het eerste moment dat ik hem horrde, en met de clip erbij, dat is echt een kippenvelmoment. Vooral nu ik zelf een kind heb (gaat over een vrouw die bevalt, en overlijdt).
De zin in dat liedje ook, the angel closes her eyes… echt, als ik dood ga, moeten ze dit liedje draaien!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

@Woezel, supermooi liedje. Kende 'm al wel, maar wist niet waar 'ie over ging. Slik.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Coldplay is wel aardig maar niet origneel. Misschien als Chris Martin zijn eigen muziek eens zou schrijven dat ik het beter zou waarderen. Ik hou zelf van Adele, maar ook metalica, Within Temptation en de jaren 60/70. Dus The Doors, Jimi Hendrikx, Janis Joplin, maar ook The Kinks, The Who en CCR, Ben van veel markten thuis zeg maar.

Groetjes,

Michèle

@mriek, het gaat in principe ook over reincarnatie, dat tijdens de bevalling de moeder overlijdt en haar ziel in de baby terecht komt en op die manier door leeft, zo zie en begrijp ik het tenminste als ik de tekst hoor en de clip er bij zie!!echt…kippenvel!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

dan heb ik ook 2 liedjes, de 2e raakt me in het diepst van mijn ziel eigenlijk… zo triest…en goed op de teksten letten, zo prachtig en zo sneu…

http://www.youtube.com/watch?v=Q56pHCGrlc4&feature=BFa&list=FLWwBuPfFmSM3h5nuJRigK_Q&lf=mh_lolz

en deze kennen jullie allemaal denk ik wel maar is live gezongen, zo prachtig! muziek speakers goed hard zetten

http://www.youtube.com/watch?v=KX4RUFu8YIw&feature=BFa&list=FLWwBuPfFmSM3h5nuJRigK_Q&lf=mh_lolz

Gewijzigd door - MamavanRico op 09 Sep 2011 14:18:47

Die 2e van Pink vind ik ook super.

Groetjes,
M

http://www.youtube.com/watch?v=_JE0HovpAzw

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

quote:
Die 2e van Pink vind ik ook super.

Groetjes,
M

ja die vind ik dus ook wel heel erg pakkend… maarja logisch natuurlijk.
vind deze versie overigens geweldig live. Veeeeel beter dan de radio versie.

Ik vind Creed helemaal geweldig, hebben ook een deel van de songtekst uit het liedje “With arms wide open” op het geboortekaartje van onze dochter staan. Het is geschreven door de zanger binnen een uur nadat hij hoorde dat hij vader ging worden…

Daarnaast AlterBridge, Bruce Springsteen, Metallica, K’s Choice, Live, Counting Crows, Sara Bettens, Heather Nova, Jimi Hendrix, the Doors, Adele en zo kan ik nog wel even doorgaan…

@mamavanrico, mocht je er nog nooit geweest zijn, als je ooit de kans krijgt om naar een concert te gaan van Pink… DOEN!! Zo onwijs gaaf!

grappig dat iedereen zo van verschillende muziek houd, nu is het niet zo dat ik alleen dat nr van Coldplay zo mooi vind, mijn muzieksmaak is ook erg breed hoor.
Van nederlandstalig tot aan salsa enzovoorts…
jaren 70 -80 muziek ook erg mooi zoals bijvoorbeeld

I’m so exited Pointer Sisters, ", it’s raining men… etc…

Gezellig voor een avondje uit…

helaas gebeurt dat bij ons nu ook te weinig…

Wauw Zwelgje, die is ook mooi! Ik kende 'm al wel, maar ook daarvan wist ik de betekenis niet. En als je die weet, is het toch ineens nog een veel mooier liedje.

Groetjes,
M

quote:

@mamavanrico, mocht je er nog nooit geweest zijn, als je ooit de kans krijgt om naar een concert te gaan van Pink… DOEN!! Zo onwijs gaaf!

@Zwelgje: haha ga je mee als je ooit weet dat ze komt laat het dan weten…dat is super! enne ik luister jouw nr morgen want ben nu bij mn vader en hier doet het geluid het niet of ik weet niet hoe het moet ik snap hier bar weinig van… deze pc…

@mamavanrico; ik laat het je weten!! En dan ga ik ook meteen nog n keer mee, was echt een gave happening…

Hier een 100%NL fan!
En de nieuwe cd van Guus is hier al Grijs
Net als de cd van Adele!

Ik heb overdag de radio altijd op 100%NL, Goud van oudjes, al het nieuwe, heel Volendam… Ik hou er van!

Manderijn