Vit D perse door eten?

Heb even een vraagje…heb vandaag tabletjes gekocht i.p.v. druppels.
Er staat op het etiket dat het door eten gedaan moet worden maar dat had ik vanmiddag toen we het kochten nog niet meteen gelezen.
Ik heb Aaron er zo 1 gegeven en hij hefet hem dus zo op.
Mag dit echt niet of hoe doen jullie dat?
Hij vond hem lekker en wilde er meer. (niet gegeven hoor) hij mag er 4 per dag staat erop.

Hoe geven jullie die tabletjes?

Gr, Danielle

Ik denk dat ze adviseren om het door het eten te doen omdat ze ervaring hebben dat die kleintjes weigeren om tabletjes te slikken.

Ik weet niet beter dan dat ze zo ook genomen kunnen worden, maar doe het dan voor de zekerheid wel bij de maaltijd. Want mogelijk hebben die tabletjes het voor de meest ideale opname in het lichaam wel nodig om samen met een maaltijd ingenomen te worden.

Groetekes, Sje

ja, dat zou ook kunnen…hij mag er 4 per dag hebben, als ik dan iedere maaltijd iets geef en voordat hij naar bed gaat
Goeie tip Sje…kan het als beloning geven, hij denkt dat het snoepjes zijn

Gr, danielle

Hier alle vier tegelijk in zijn mond na zijn ontbijt

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Misschien heb ik wat gemist maar waarom koop je geen druppeltjes?
Werkt hier nog als een trein hoor!
Groetjes Cin77

@cin…we hebben altijd druppels gehad maar de laatste tijd wilde hij het ZELF doen en stopte heel e tijd dat flesje in zijn mond en ik heb gelezen dat i.v.m. bacterien dat niet zo goed is.
Dus nu zag ik tabletjes en dacht: die neem ik eens mee…vandaar.

Gr, Danielle

@michelle…ik geef het nu in 2x.

Zijn die er dan al vanaf deze leeftijd? Ik dacht dat ze alleen in druppel variant waren…

enne … eerst moet je 10 druppels doen en nu 4 pilletjes … is die verhouding zo groot?

@mini boy: jaja…die zijn er dus ook.
1 tabletje is 2.5 mg ofzoiets en je moet aan 10 (net zoveel als de druppels) komen dus 4 tabletjes op een dag en wij mogen ze trouwens ook hebben!

Gr, danielle

Indd mini-boy precies zoals Danielle het schrijft is het Dylano vind ze heerlijk

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Seth heeft inderdaad ook weleens tabletjes (homeopatisch), en vind dat dan echt een feest!
Dus lekker gebruik van maken!

Enne… ik denk dat ze het zeggen, omdat het dan beter opgenomen wordt door het lichaam.

Liefs, Anne