Vis

Hoi
Als jullie de kleintjes vis geven, doe je dan altijd verse vis? en welke soorten? hoe maak je het klaar voor de kleintjes?
Ik heb ook wel een kabeljauw uit de diepvries zou dat er ook doorheen mogen?

Groetjes Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Je kan bijvoorbeeld kabeljauw, tong, tonijn of zalm geven. Meekoken of stomen met bijvoorbeeld de groente, in de grillpan (zonder olie of boter dan) of eventjes in de olie in een koekenpan. Hier heeft de grillpan echt de voorkeur, het is zo klaar en helemaal puur zonder olie of boter. Heerlijk!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

helemaal vers Mriek?

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Hier alleen vis van olvarit nog.

Groetjes,

Michèle

Vis uit de diepvries kan ook prima.
Vers is natuurlijk wel lekkerder, maar uit de vriezer makkelijker.

Vissticks zijn de meeste kinderen ook dol op.

M.

Beide Michelle, vind vers wel lekkerder, maar diepvries is soms gewoon zo makkelijk…

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Gidget,denk aan je babycook meid! Daarmee kun je voor Emma ook makkelijk vis stomen he! Mriek heeft ze al genoemd, de zachte vissoorten. Zelf stomen wij kabeljauw, zalm, tilapiafilet, tonijn, alle witvissoorten…Gaat goed. Vissticks zijn lekker, maar daarvoor vind ik Eva te klein. Ze zijn te zout en te vet met zo’n krokante gefrituurde korst…Ik geef haar ook potjes visrisotto, koolvis (Friso) en tongfilet…Gaat er prima in!

Groetjes Rainbow, trotse mama

thanx!! voor alle reacties, ga Emma snel lekker verwennen met vis!

groetjes Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

quote:
Gidget,denk aan je babycook meid! Daarmee kun je voor Emma ook makkelijk vis stomen he! Mriek heeft ze al genoemd, de zachte vissoorten. Zelf stomen wij kabeljauw, zalm, tilapiafilet, tonijn, alle witvissoorten...Gaat goed. Vissticks zijn lekker, maar daarvoor vind ik Eva te klein. Ze zijn te zout en te vet met zo'n krokante gefrituurde korst...Ik geef haar ook potjes visrisotto, koolvis (Friso) en tongfilet...Gaat er prima in!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Als je vissticks in de koekenpan bakt worden ze een stuk minder vet.

M.