Vis recepten?


#1

Weet iemand nog lekkere visrecepten, die makkelijk klaar te maken zijn??
Ik ben toe aan nieuwe inspiratie.

Gr Sandra


#2

Welke vis ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#3

Uuuh, maakt niet uit? Zalm,tonijn,makreel,witvis,…
Een beetje de gangbare vissoorten.

Gr Sandra


#4

Hoi Sandra,

Als het snel klaar moet zijn, neem ik altijd de “viscuisine Italiano” van Iglo, dit is een kabeljauwmoot met Italiaanse kaas en kruiden erop, hoef je alleen maar in de oven te zetten. Ik doe er dan erwtjes en worteltjes bij en kaaspuree van Maggi (ook zo’n bijna kant en klaar pak).
Lekker en handig als je weinig tijd hebt.
Als je meer tijd hebt, kun je ook verse kabeljauw in een ovenschaal doen en dan met wat klontjes boter, wat uienringen en tomaat, ook erg lekker.

Groetjes,
Inge


#5

ik maak de laatste tijd veel stoomvis…

Dus of kant en klaar van de iglo of gewoon stukkies zalm of tilapila in een ovenschaal, magnetronfolie erover heen, 5/6 minutjes hoogste stand in de magnetron en huplakee klaar is de vis…
beetje rijst of penne erbij en een zakkie stoomgroentes doen het ook altijd goed hier

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


#6

De viscuisine eten wij ook weleens. Dat is idd erg makkelijk. Vis bakken kan ik écht niet, dus zal ik stomen eens proberen. Daar kan toch niets fout mee gaan .

Gr Sandra


#7

stoomvis van iglo uit de diepvries kan helemaal niets mis mee gaan haha

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


#8

Nou Kim, ik had de vis (pangasius,witvis) in stukjes gesneden en in een schaal gedaan, magnetronfolie erover etc etc. Na 6 min haal ik de schaal uit de magnetron en er kwam een lucht van die vis bleeh. Dus ik snel een vissausje gemaakt, vis erin en even mee laten pruttelen. Dat smaakte iets beter maar nog niet geweldig. Misschien dat het aan de vis zelf lag, weet het ook niet???
Maar ik heb het geprobeerd .

Gr Sandra


#9

niet in stukkies snijden, lekker kruiden, stukkie witvis in ovenschaal, beetje citroen erbij 6 minuutjes en het valt uit elkaar

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


#10

ik doe wel eens scholfiliet of kabeljauw,kruiden met viskruiden,ff terug in de koelkast,dan doe ik een blokje kruidenbouillon fijn maken heet water erbij,en dan met de vis in ovenschaal natuurlijk in de oven 180 graden niet afgedekt zo kleine 10 a 15 minuutjes hmmm lekker hoor

en ik doe als het bbq weer is, zalmmoot in alu foli en dan ff op de bbq zalm 10 minuutjes en de tonijn zonder alu zo kleine 5 minuutjes,maar die zie je eigenlijk al beetje uit elkaar vallen,die moet ook roze zijn net als biefstuk

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#11

Dan zal ik het op die manier nog eens proberen, lijkt me toch niet zo heel moeilijk .

Gr Sandra