Virus infectie!

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier in Leeuwarden en omstreken gaat 1 of ander buik-virus rond!!
Het gekke is dat tot nu toe alleen kleine kindjes van ong. 1jaar t/m 6jaar er last van hebben…(vertelde de dokter mij).
Destiny heeft er ook aan moetn geloven…ze heeft 1 dagje koorts gehad en heeft al bijna 3 dagen last van braken,misselijkheid en niet willen eten en drinken…
Vanmorgen dus met de dokterswacht gebeld,omdat ik me toch een beetje zorgen begon te maken.
Ze heeft nu zetpilletjes gekregen tegen de misselijkheid en ze zorgen ervoor dat het maag- en darmgestel weer een beetje tot rust komen.
Het helpt gelukkig redelijk. Ze eet weer een beetje en drinkt weer redelijk…

Hopen dat het snel over gaat dus.
De GGD hier gaat waarschijnlijk wel een onderzoek opstarten,omdat het geen normale buikgriep lijkt te zijn ,maar het kan even duren voordat dat af is gerond.
Als jullie kindjes dus last krijgen van dezelfde symtomen raad ik jullie aan om zo snel mogelijk de huisarts te raadplegen!!

Groetjes Bettina

Hoi Bettina,

Nou beterschap met Destiny. Ik zal het in gedachten houden. Maar in Limburg heerst nog niet zo´n virus bij de kleintjes.
Ik werk zelf namelijk bij een dokter en heb vorige week hierover niets gehoord.

Sterkte.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

beterschap voor destiny dat ze gauw beter is

groetjes ingrid