Vingerverf!

Vanmorgen heb ik samen met Bo gevingerverfd. Bo vond het geweldig, en het is heel erg mooi geworden!! Zie hieronder het resultaat!!

Bo in zijn schortje vlak voor we beginnen!

Bo druk in de weer met zijn schilderij!! Een kloddertje hieeerrrr…

En het eindresultaat!!!

Bo herkent kleuren trouwens al, hij heeft een hamertje tik spel, waarbij de ballen allemaal een kleur hebben, om het gat waar ze door moeten, zit dan dezelfde kleur als de bal. Bo legt altijd de goede kleuren bij elkaar. Geen flauw idee of dat al bij de leeftijd hoort maar best knap vind ik!!

liefs woezel

Gewijzigd door - woezel op 31 Aug 2010 16:48:22

Wat goed joh! Maar dat geklieder, brrr … niets voor deze mama

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

op zich viel het geklieder mij mee!! Ok, zijn handjes zitten er onder, maar hij bleef van zijn gezicht af, en van de tafel. Hij deed alleen zijn hadnjes op het doek, dus viel mee. HEtw as allen drama toen het klaar was, en de handjes wassen. Normaal vind hij handjes wassen heel leuk, maar nu dus niet. HIj wou verder verfen!! hahahahahaha

liefs woezel

Heerlijke gekliederd zo te zien, leuk hoor.
Aan de foto’s te zien een echte picasso.
Leuke foto’s hoor.

Gr Patries

leuk hoor!

hier zit wel altijd alles onder tafel stoel gezicht alles!

before you judge me, try hard to love me

Leuk!!
En wat een mooi schilderij!

Lekker hoor dat geklieder,
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Leuk!!

Hier heb ik het doek aa nde muur hangen in de hal, Apetrots is hij.

Liefs Michelle

ohhhh wat leuk, nu krijg ik ook meteen weer zin om met de kleine te verven! Dit weekend maar weer eens doen!

Wat leuk dat je met Bo bent gaan verfen. Dit heb ik met Tim nog niet gedaan. Volgens mij zou Tim zijn hele haren onder de verf smeren. Haha ik wacht er dus nog even mee.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Gaaf!!

Leuk is dat he om te doen… Geniet van je mannetje

Greetzz Cora

vingerverven is gaaf! Bo heeft er ook een heel kunstwerk van gemaakt zie ik hihi!