Vinger in de keel

Hoi

Ruben heeft zichzelf weer eens iets nieuws aangeleerd.
Dan stopt hij de vinger in de keel, en dan net zolang tot hij kotsneigingen krijgt en gaat hoesten om zo mijn aandacht te krijgen en als ik dan naar hem toe kom dan begint hij te lachen en brabbelen.

Wat moet ik hier nou mee, voor je het weet doet hij het straks op bed!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Pffffffffff…lekker dan!
Tsja, wat moet je eraan doen. Ik heb werkelijk geen idee.
Kijk, heb je het over een peuter dan zou ik denken: negeren, dan is de lol er gauw af.
Maar bij een baby van 4 maanden…??
Echt kwaad kan het denk ik niet maar ik snap dat het absoluut niet prettig is.

Wie weet hebben de anderen een tip voor je.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 05 Dec 2005 19:11:11

oei das minder ja! zou je geen raad kunnen geven heeft stef of lars nooit gedaan… denk dat het weer een fase is of zo hoor! hoop voor je datze snel over gaat!

liefs jessica, &

Het is een wijs mannetje voor zijn leefdtijd, dat zei het vrouwtje op het cb vorige maand ook al.
En is nu echt aan het uitproberen hoe hij meer aandacht kan krijgen, maar deze manier vind ik dus niet zo grappig, het is gewoon moeilijk want ik kan wel boos worden maar dat heeft helemaal geen zin.

Dus ik hoop echt dat dit een periode is, en dat hij dan heel snel weer om is!!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Ook al is Ruben erg slim, ik geloof niet dat ie het express doet, als is alle aandacht die hij na dat hoesten en koren krijgt, natuurlijk van harte welkom bij hem is. Misschien dat het daardoor lijkt alsof ie het express doet?

Mijn dochter stopt ook d’r hand soms te ver in d’r keel en produceert de meest schrikopwekkende geluiden daarbij. Bij haar noem ik het juist niet slim maar dom!

Patrick heeft ook een periode gehad dat hij zijn vinger ver achter in zijn keel stak tot hij kokhalsnijkingen kreeg.

Ik had juist het idee dat hij het deed omdat hij het zelf deed. Klinkt erg ingewikkeld sorry,

patrick vond het gewoon leuk dat hij zelf die kokhalsnijgingen kon produceren door zijn vingers ver achter in zijn keel te steken. Ik heb het tot op zekere hoogte genegeerd en nu is het vanzelf over gegaan.

Denk niet dat je je al te veel zorgen moet maken.

veel liefs mignon

Wat je omschrijft, heb ik als baby zelf meegemaakt. En, dat kan wel gevaarlijk zijn. Uiteindelijk lukte het mij als baby om zelfstandig te gaan braken waardoor ik uitdroogte. Uiteindelijk ben ik in het ziekenhuis tegen uitdrogingsverschijnselen geholpen. Dit duurde een aantal weken. Goed opletten dus.

Ik zou het volledig negeren. Mogelijk heb je ook jezelf daarmee en moet je een keer zijn bed verschonen, maar ik denk dat hij er zelf ook van schrikt als hij moet spugen.

Ik denk dat ze zich op die leeftijd nog niet realiseren dat hun maaginhoud naar buiten kan komen. Ze denken volgens mij alleen maar dat ze ervan gaan kokhalzen. Dus zodra hij er inderdaad een keer van over moet geven, zal het wel snel over zijn met die gekke fratsen.

Groetekes, Sje

lekker oud topic weer, volgens mij doet ruben dit al heeeel lang niet meer…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Haha, nu zie ik ook pas dat het een oud topic is. Maar ja, Ruben kennende, daar kun je op elk moment van alles van verwachten. Hihi!

Groetekes, Sje