Vinden jullie ook niet dat het zo snel gaat!

Anna is nu alweer vijf en een halve maand en we schieten aardig op naar de zes maanden. Ik vind wel dat het allemaal zo snel gaat!! Nog geen zes maanden geleden liep ik nog met een dikke buik!!!

Het is wel allemaal mooi om te zien en alles gaat gelukkig goed. Vooral de eerste weken vond ik dat Anna veel veranderde maar nu valt het ons minder op.

Anna leek ik het begin vooral op mij, maar nu begint ze steeds meer op papa te lijken, grappig he!!

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

hoi judith,

ja hier vliegt de tijd ook.
wij gaan alweer richting 7 maanden. 6,5 maand geleden lag ik nog te puffen haha
ook haar ontwikkelingen gaan nu super snel, ze kan al zoveel. wel erg leuk. maar voordat we het weten is ze een jaar.

Lieke leek bij geboorte op geen van beide en nu is het helemaal papa.
Lijkt niks op mij,ja haar karakter haha kunnen we nu al zien.
Zelf hebben we het niet in de gaten hoe hard ze groeit. maar gisteren was ik op cb en zag daar een kindje van 3 weken, toen dacht ik is lieke ook zo klein geweest?
Kun je je al niet meer voorstellen.

lekker genieten want ze zijn inderdaad zo groot!!

groetjes Gytha

hoi,
Ja het gaat echt hard, roxanna is nu al weer 6 maanden.
Kan me nog zo goed herinneren dat ik met een dikke buik liep en nu is dat alweer een half jaar geleden.
Amber de oudste is nu ook alweer 3 jaar en in september gaat ze naar de basisschool dat gaat ook echt hard, wat worden ze snel groot!
Met roxanna gaat alles ook gelukkig goed. Probeer echt was alles te genieten, bij amber was alles anders, je eerste ben je meer bezig met hoe alles moet enzo, en nu bij de tweede weet je al veel en nu zie je dingen die ik ben amber eigenlijk niet zo bewust heb meegemaakt.
Het gaat echt heel hard allemaal.
Liefs patricia

Jeske was in het begin precies haar vader, pas in de laatste 2 maanden begint ze ook op mij te lijken…
Gelukkig heeft ze mijn neus, hahaha…
Wat ik wel grappig vond en vind is dat Jeske hartstikke blond is…
Ach ja, vaders was vroeger blijkbaar spierwit… Ik was en ben pikkedonker…

Het eerste wat de kraamhulp zei was: Jeetje, wat een lange wimpers!

Maar het gaat inderdaad snel… Al hoop ik wel stiekem dat ze snel gaat lopen…
Ik bedoel, iedere keer 9,5 kilo tillen is best heavy…

Ik zat toevallig net te denken dat ik vorig jaar nu met zwangerschapsverlof ging en dat nanik nu al weer bijna 10 maanden is. Gaat echt heel snel allemaal maar eigenlijk vind ik dat niet zo heel erg hoor. Ik ben niet zo’n baby mama. Als ze wat groter zijn kan je veel meer leuke dingen doen.

Maar als ik dan naar mijn andere dochter kijk die al 8 jaar is is dat ook zo super snel gegaan. Die mag voorlopig wel zo blijven hoor. Moet er nog niet aan denken dat die over een paar jaar al gaat puberen en stappen of wat denk je van alleen op vakantie naar Loret de Mar BRRR. gelukkig duurt dat nog even

Bianca

Elke fase heeft wel weer wat leuks, nu met het brabbelen en geluidjes is het erg vermakelijk om naar te kijken en te luisteren!!

Het lijkt me ook mooi als ze echt gaan praten… Of gaan lopen…

Met een eerste is alles toch nieuw en weet je niet wat er precies te wachten staat!

en bij de tweede ben je weer veel vergeten!!
Ik denk regelmatig “was dat bij luca ook zo?” Vond thije ook al snel groot… is alweer 3 maanden potjandori… heb het gevoel alsof ik gister ben bevallen en nu moet ik alweer bijna werken!!! Kleinste maatjes zijn alweer in de doos en meneer heeft vanmiddag 1 hapje peer gehad… gaat echt veel te snel! Maar ben er ook heel blij mee, ben niet echt een babymama en ik weet wat voor leuke dingen er allemaal gaan komen! Heb er nu al zin in, al ga ik echt genieten van elke fase waarin hij zit. Geen idee of ik nog een keer in die fase terecht kom!!!

Zelf zag ik mij ook niet direct als een moeder, maar het is verbazend dat je eigenlijk moeiteloos in die rol valt en groeit! Mij lijkt als ze wat groter is en wat begint te praten de mooiste ‘fase’ al vind ik dit ook wel wat hebben. Ik laat het allemaal wel op mij afkomen!