Vinden jullie marktplaats ook zo leuk

Hoi

Ik ben helemaal verslaafd aan marktplaats geworden.

Je kan daar zo lekker op snuffelen en ik heb me daar toch al veel leuke dingen vandaan gehaald.

Kleding voor Nanik (dure kleding zo goed als nieuw voor een prikkie) speelgoed, meubeltjes enz. Ik verkoop ook kleding van die meiden en dat gaat ook super goed hoor.

Ik las dat dit ook echt een hype aan het worden is om 2de hands spullen te kopen en verkopen via internet.
Doen jullie dit ook?

Bianca

Ik heb helemaal niks met Marktplaats. Ik koop en verkoop er nooit iets. Geef het liever gewoon aan anderen die er blij mee zijn. Ik vind het zo’n gedoe. Ik ben ook helemaal niet commercieel ingesteld, dus ik ben erg slecht in onderhandelen over de prijs. Niks voor mij dus.

Mijn man doet wel wat meer met Marktplaats. Die zit in de ICT en heeft nogal eens wat aan hardware waar hij zelf niks meer mee doet. Dat verkoopt-ie dan goed via Marktplaats.

Groetekes, Sje

Ik heb ook helemaal niets met marktplaats. Ik kijk daar echt helemaal nooit.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Hier nog een MP fan
Heb er al heel wat leuke dingen vandaan gehaald
Wij gingen bv in sept twee weken naar hongarije op vak op een boerderij van een vriendin van mij
Bjorn kroop toen net en was niets waard aan kleding daar Heb een paar setjes via MP gekocht en daar zo de prullenbak in gegooid Kon hij lekker kruipen 1 broek was helemaal kapot
ook had ik leren slofjes gekocht zodat zn voetjes niet kapot zouden gaan op het betonnen gedeelte Nieuw zijn die toch al snel 30/40 euro Beetje zonde om na 2 weken id prullrnbak te gooien Via MP was ik voor 4 euro klaar en die hebben het gered tot de laatste vak dag
Zeker toen bjorn heel klein was veel gekocht Omdat ik perse geen spijkerbroek wou tot een maand of 9 En in de winkel werd ik zowat gedwongen vanaf een maand of 4
Ook de wandelwagen komt ervandaan Wou een wagen, waar hij als hij ging zitten, ik niet achter hem liep Maar hij mij zag als ik er achter Nieuw kon ik t niet krijgen
En de wandel wagen waar hij in lag was een antieke Zo’n engelse Dat wou ik graag Ook via MP
Kan idd verslavend werken Hahaha
Ik verkoop ook maar nog geen baby spullen We willen nog meer kids …
Soms wil ik ook wel dingen weg geven Maar ken ik niemand in mijn omgeving die ik er een plezier mee doe
Gr
Linda

Lilypie Second Birthday tickers

ja hier nog een mp vesrlaafde snuffel er regelmatig even en heb dr al heel wat leuke spulletjes vandaan voor mij is het een uitkomst want heel breed heb ik he niet en je kunt er zo vaak spullen vinden die gewoon als nieuw zijn ik zet ook zelf ook alles dr op

laats hebben we zelfs onze nieuwe gezinslid ervandaan een kitten van 9 weken genaamd vlinder een schat van een beest

en alle toebehoren heb ik dr ook vandaan gratis en voor niks

wat kan shoppen toch goedkoop zijn hahahha

laatst ook een hele nieuwe zonnebank gekregen ook via mp gratis!!! en als nieuw

groetjes

Ik heb er ook helemaal niets mee!
Veel te veel gedoe, en ik zou echt niet weten wat ik er dan bijv. voor zou moeten bieden. Nee, niets voor mij!
Liefs, Anne

heb trouwens ook nog wat cadeau bonnen van happy bee eropstaan wilt iemand die codes hebben voor niks natuurlijk 2 stuks net de waarde van 7 50 per stuk ik koop daaar geen kleding is mij te duur hahaha

Ik kijk heel soms, maar wij hebben geen auto of zo dus dan moet het toch een beetje in de buurt zijn.

Mijn broertje heeft wel net spullen verkocht daarop dus ik zou eerder verkopen dan kopen denk ik.

Groetjes,

Michèle

Om eerlijk te zijn… heb ik er veel kleding goedkoop gekocht toen mijn man een jaar lang werkeloos was. Wij hebben net een nieuw huis laten bouwen. Zaten net die maand dat hij werkeloos werd met 2 hypotheken, tja en kleding wil je toch ook hebben. Dus … was mp mijn redding! Ooit 1x geld gegeven aan iemand en nooit iets toegestuurd gekregen. Dat vond ik wel heel erg. Maar dat is het ook het grote gevaar van mp.

Ik koop eigenlijk ook noooooit via MP …
Vind het wel leuk om af&toe eens te snuffelen na leuke spullen …
Mijn vriend daar in tegen, die is wel een MPgék … die heeft zn playstation3 daar pas gekocht , en koopt daar regelmatig dingen voor hemzelf.

Ik zou ook eerder verkopen dán kopen haha …
Maar ik maak meestal vriendinnen of kennisen blij met onze spulletjes.

@ Mama van 3 jongens …
Ik koop wel regelmatig kleertjes bij Happy Bee …
Dus die codes zouden wel heel leuk zijn … Korting is altijd mooi meegenomen.
Maar weet je wel zeker dat je ze zelf niet wilt gebruiken? Want er staan altijd hele leuke kleertjes op hoor …

Nayaro - Danil / 14 September 2008

idd mini boy maar je kan in dat geval de helft vooruit betalen en de andere helft na ontvangst of onder rembours oid
wij hebben ook geen auto maar gelukkig zijn er veel mensen die het wel even willen komen brengen al dan niet tegen een kleine vergoeding

kennen jullie de site gratisoptehalen.nl daar kan je ook veel vandaan halen het princiepe is net asl mp maar je mag nergens geld oid voor vragen wat je daar af en toe tegenkomt dat je zegt waarom doe je het weg is is nog zo goed/mooi en waarom verkoop je het niet maar daar zijn de mensen er puur op uit om andere te helpen/blij te maken en niet om te verdienen

dit is toch geen reclame of wel?? in iedergeval niet mijn site(was maar waar hahahah)

hoi preciosbaby nee ik koop daar nooit iets hoe kan ik je de codes doorgeven?

mama van 3 jongens… je kan op de naam van preciosbaby klikken en ze dan mailen.

Het gaat om mini bedragen bij mij … grote bedragen doe ik niet. Vind die gok te groot en wil het vaak dan toch even zien/passen…

bedankt mini boy

preciosbaby

ik heb het je gemaild hoop dat het zo goedkomt

ik heb mijn zolder al zo vol staan met kleding en mijn kasten puilen uit.
ik zou zo een tweedehandswinkeltje kunnen openen dus voorlopig koop ik niks meer
hahah

groetjes

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 29 Oct 2009 13:05:17

hahaha wat houdt je tegen…

Hier helaas het tegenover gestelde… weinig kleding. Maar tja vind momenteel alles te duur … ben ik dan zo’n krent?! …

o nee hoor het is niet zo dat ik alles zelf koop heb ook ontzettend veel gekregen van mijn schoonzus haar kids zijn een stuk groter dan die van mij dus alles wat daar te klein is komt hierheen

hey zie dat ik er een sterretje bij heb gekregen haha

quote:
o nee hoor het is niet zo dat ik alles zelf koop heb ook ontzettend veel gekregen van mijn schoonzus haar kids zijn een stuk groter dan die van mij dus alles wat daar te klein is komt hierheen

Super toch… ze groeien er toch zo snel uit. Zou hier denk ook de kast overvol kopen … maar met 2 huizen is dat niet te doen. En maar goed ook. Goed = goed.

Ik heb helemaal niets met MP. M’n vriend daarentegen is verslaafd voor twee, dus er komen hier regelmatig mensen dingen afhalen of dat hij op pad gaat om dingen te halen. Snap de lol er niet van, maar ieder z’n ding.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Geen MP fan hier. Af en toe kijk ik er wel op, met name voor vliegers en als we iets hebben om te verkopen zetten we het erop, maar dat is misschien 2 keer per jaar, nog niet eens volgens mij!

Kan me wel voorstellen dat je er goed koopjes kunt doen, maar ik heb er niets mee. Toch onpersoonlijker vind ik!