Ik zit met een probleem, nou ja niet echt met een probleem maar ik heb een goede vriendin waarvan haar moeder ook echt een tof mens is.
We noemen haar ook altijd de oma van Nathanael, omdat ik zelf geen ouders meer heb dus is het wel fijn dat iemand tenminste een soort van oma voor Nathanael is vind ik.
Maar goed, op een een of andere manier zonder dat er iets is voorgevallen neemt ze geen contct meer met ons op.
Normaal gesproken gingen we redelijk vaak heen omdat wij anders ook maar een beetje thuis zitten, maar dat gebeurd nu dus ook niet meer…
Zondag moesten we even met die goeie vriendin mee naar huis omdat ze wat spullen van thuis moest hebben want ze zou bij ons slapen.
Wij hadden maar even buiten gewacht want het zou niet lang duren en Nathanael riep continu : OMAAA…
Dus die vriendin van mij die zei tegen haar moeder vn ja iemand roept je…
Waarop zij dus zei van ja maar betekend dat dat ik direct naar buiten moet gaan?
Ik wist niet wat ik hoorde!
Ik vind dit heel lastig, al helemaal voor Nathanael.
Ik weet niet hoe dit lopen gaat en of we nog kerst bij haar gaan vieren want dat was eerst het plan, maar hoe moet ik Nathanael op een simpele manier uitleggen waarom we niet meer naar oma gaan?
Ik kan moeilijk zeggen ja oma wil ons niet meer zien, want dan denkt hij misschien dat hij ook wat verkeerds gedaan heeft maar dat is niet zo!!
Ik hoop zo dat het weer goed komt, en dat we dr gauw weer kunnen zien…
Lastige situatie hoor!
Nathanael is van 10-06-09