Vieze witte mouwen

Wie heeft tips om de grauwe mouwen weer mooi wit te krijgen. Vooral nu het mooie weer er weer aan komt en Marijn dus weer veel buiten speelt zijn zijn mouwen meestal erg vies. Ik doe ze vaak in een sopje om te weken en spuit er daarna shout op maar krijg niet vaak alles schoon net als vlekken van rovicee.

Groene zeep. gebruik deze ook voor de witte kragen van mijn man zijn overhemd… die zijn na paar keer dragen ook zwart. Dan smeer ik ze in met groene zeep en dan in de wasmachine… lekker heet wassen… en hagelwit komen ze er weer uit…

Lilypie In verwachting Ticker

Misschien moet ik dat dan ook maar eens proberen, want hier ook echt van die smoezelige mouwen…

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ja, groene zeep inderdaad (Zachte Zeep, in geel met groen klein emmertje in de supermarkt). Vlekken goed nat maken, die zeep erin masseren. In klein laagje water nachtje laten weken en dan tjoepa in de wasmachine. Ik krijg chocomelvlekken, aardbeienvlekken, bramenvlekken, alles eruit met die truc.

Groetekes, Sje

Morgen gelijk maar groene zeep halen. Bedankt voor de tip en jullie horen nog even of Marijn zijn shirts er straks weer hagelwit uitzien.

dat ga ik ook vandaag maar eens uitproberen heb hier nog wat witte bloesjes liggen die door een vlekje niet meer gedragen kunnen worden
als het lukt krijg je waarschijnlijk de dankbaarheid van mijn man want dat scheelt dan weer shoppen hahahaha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

hmm ook ik ga dan maar is op zoek naar de groene zeep. heb een paar shirtjes waar idd de vlekken toch smoezelig blijven.

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Bruistablet voor kunstgebid erbij gooien, maar ik weet niet of die nou alleen voor vitrage hielp of zo ie zo witte was.

Groetjes,

Michèle