Vieze stifthandjes

Eva heeft vandaag op het kdv flink met stiften zitten krassen. Heel haar handjes waren blauw. Of beter: zijn blauw. Papa zei dat hij het thuis wel zou schoonmaken en dat probeerden we dus. Maar ik krijg de stift er niet meer af! Niet met zeep, niet met babydoekjes…Ik durf ook niet te hard te wrijven, omdat Eva toch al een gevoelig huidje heeft. Hoe krijg ik die blauwe troep eraf? Ik neem aan dat het niet eraf hoeft te slijten toch? Ze ligt nu met stifthandjes in bed en als ik iets armoedig vind, zijn het wel stifthandjes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Goh!
Ik heb er nog niet echt ervaring mee moet ik zeggen.
Maar mijn eerste gedachte is wel om haar in een badje te zetten en die handjes goed onder water te laten

Lilypie Second Birthday tickers

Geen moeite voor doen om dat schoon te krijgen! Is alleen maar vervelend voor haar huid. Gewoon 1x goed wassen en dat is het. De rest slijt er vanzelf met een dag of een paar dagen vanaf. Duurt echt niet langer. Het is sneller weg dan je denkt.

Het is geen gezicht, maar ik denk dat je eraan moet wennen, want ze zal nog heeeeeeeeeeel vaak stifthanden, stempelhanden en verfhanden hebben!

Groetekes, Sje

Ik wou net zeggen Rainbow dat wordt slijten. Meer kun je niet doen ben ik bang.

Groetjes,

Michèle

Hahaha, het zwembad vanmorgen deed wonderen. De stifthandjes zijn weg als sneeuw voor de zon!

hahaha dus dat wordt voortaan zwemmen na het stiften

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Ha ha ha ja cloor doet wonderen

Groetjes,

Michèle

Zeker gezien het feit dat er tegenwoordig geen chloor meer in zwembaden zit.

Groetekes, Sje

Zit toch een klein beetje in nog??

Groetjes,

Michèle

Nee als het goed is niet. Als het goed is, is chloor vervangen door iets anders.

Groetekes, Sje

Oh? Maar als ik gezwommen heb, stink ik helemaal naar chloor? Dat trekt helemaal in je huid? Douche ik in het zwembad, stink ik de volgende dag nóg naar die troep! Kun je nagaan hoe zo’n topzwemmer a la Van den Hoogenband zal ruiken…dat is toch één al al chloor? Of toch iets anders? Ik vind het GOOR in elk geval! Maar echte chloorogen zoals vroeger heb ik niet meer…draag wel een brilletje nu, dus het kan daar mee te maken hebben. Duh? Het chloor was wel goed genoeg om Eva’s pootjes weer schoon te maken, ze ziet er weer fris uit!

Ik wilde al gaan klagen bij het kdv, waarom ze haar met stifthanden naar huis hadden gestuurd? Maar papa meldde dat HIJ had gezegd dat ze het niet af hoefden te doen, dus het was zijn schuld! Gelukkig zei hij het, dat scheelt weer klagen voor niks!

Mogelijk dat niet alle zwembaden standaard chloorvrij zijn, maar hier wel. Steeds meer zwembaden maken gebruik van andere technieken om het bad te desinfecteren.

Groetekes, Sje

Ik dacht dat het een lagere concentratie was maar zeker weten doe ik het ook niet.

@ Rainbow bij ons zeggen ze het meteen als ze der niet schoon gekregen hebben, dan krijg ik meteen excuus. Ik moet zeggen ik vind het niet zo erg, het is een klein kind.

Groetjes,

Michèle

En dan krijg je nog de tijd dat ze expres op der handjes gaan tekenen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ja, ik vind het ook niet zo erg, zo lang het er maar af gaat! Ik zag mezelf al met een borstel raggen! Ik vind wel dat ze moet spelen, dus dat laat ik wel toe. Laatst zat de vingerverf onder haar nageltjes, maar ze had ervan genoten! Op het kdv zeiden ze me wel dat ik beter oude kleertjes aan kon doen, maar…die hebben wij niet. Dus ik doe nu wel bv een spijkerbroekje aan met een iets donkerder truitje. Ik heb haar ooit een witte jeans aan gedaan, die heb ik na een dag kdv nooit meer schoon gekregen! Maar lekker raggen mag ze van mij volop!

Ha ha ha en daarom krijgt Morgan van mij geen witte jeans

Groetjes,

Michèle