Nu Eva naar een nieuwe groep is gegaan op het kdv, is ze een stuk viezer als ze thuiskomt dan voorheen. Ze verven op deze groep, ze kliedert met ik weet niet wat en speelt veel buiten. Prima! Maar ik krijg haar kleding vaak niet goed schoon! Ik was alles hooguit op 40 graden en soms zitten er vlekken in waarvan ik niet eens weet wat het is…Eva heeft eigenlijk alleen maar nieuwe kleertjes nu (nieuwe maat) en ik vind het toch wel zonde als die helemaal vol vreemde vlekken zitten! Ik heb laatst bij Zeeman een reserve jurkje gekocht voor als ze daar een ongelukje heeft (al hadden ze die jurk laatst op haar broek aangedaan, terwijl er een legging bij hoorde- haha) en ze hadden daar best leuke dingen voor weinig. Verbazingwekkend dat Zeeman voor dat geld kleding kan laten maken trouwens…ik was maar 7,- kwijt voor dat hele setje en het staat nog goed ook! Dat setje zit standaard in haar tasje…Maar er zitten ook duurdere kleertjes in haar garderobe en die hou ik graag mooi…Hebben jullie een wonderwasmiddel? Ik wil wel dat Eva volop speelt natuurlijk, maar wel in schone kleding!
Groetjes Rainbow, trotse mama