Vieze antibiotica

Jamie heeft een antibiotica voorgeschreven gekregen die hij echt helemaal niet lekker vind. Zodra ik er mee aankom gaat z’n mond stijf dicht. Hij had eerst een andere a.b. die er prima inging, maar die hielp niet genoeg dus om een ander hoef ik niet te vragen. Weten jullie een manier om het makkelijker te kunnen geven?

Liefs Heleen, moeder van Jamie

Heb je het al met een plastic spuitje geprobeerd?
Mijn kinderen vinden dat spuitje erg interessant, dus voor ze het weten zit het er al in.

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>

als mijn dochtertje ab of de penceline moet doe ik het met een spuitje
geven

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Er zit een spuitje bij inderdaad. De eerste twee keer vond ie dat nog wel interessant, maar inmiddels heeft ie zo iets van bekijk het maar! Zou ik het ergens doorheen kunnen doen of moet je het puur geven?

sorry, zou ik echt niet weten. Staat het niet in de bijsluiter?
Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>

nee niet mengen met iets dat mag niet

maar het beste is hoe hard het ook klinkt ff in de houdgreep dat hij niet kan slaan zeg maar en dan op je schoot leggen en inspuiten

ik heb wat gevechten gehad met kaitlyn,en dacht altijd als iemand me nu zo ziet geven ze me aan pffffff

ik geef daarna wel altijd slok water zet ik ook gelijk erbij

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Nee, kwam er niets over tegen. Maakt niet uit. Zal m’n creativiteit aan moeten spreken om het er in te krijgen haha. Tot nu toe heeft ie het in ieder geval nog nooit weer uitgespuugd, dus hopen dat dat dan ook maar zo blijft. Tis denk ik meer voor mezelf dat ik het zo sneu vind om hem iets te geven wat ie echt niet lekker vind en dat net doen alsof het echt het allerlekkerste is wat er is…ahgossie

Das dan duidelijk. Het wordt de houtgreep en hopen dat het in de loop van de week beter gaat. Bedankt xxx

Je mag het mengen met sap. Doe dan alleen een zodanig klein beetje dat je zeker weet dat-ie het helemaal ineens opdrinkt. Anders is het effect van de antibiotica weg.

Groetekes, Sje

Pas wel op hé met het geven van wat dan ook via een spuitje want je kindje zal misschien ook een vieze spuit van de grond buiten in zijn/haar mond steken!!!

Verder inderdaad mengen met water en eventueel roosvice om het wat zoeter te maken.

Voordoen bij een knuffel of zo.

En verder weet ik het ook niet.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Ik gaf het mijn oudste dochtertje begin dit jaar jaar gewoon in haar sapje en ik liet niet eens merken dat in dat sapje haar medicijn zat. Was toch alleen maar drama geworden, dus dan kan ze het beter niet weten.

Ze had dorst en wilde wat sap. Prima! Met antibiotica!

Groetekes, Sje

Nou we zijn eruit. Met een beetje roosvicee gaat het goed. Hij vind het nog steeds niet lekker (de a.b. is een beetje korrelig en dat blijft dus wat langer op z’n tong zitten), maar vanavond ging het er al zonder huilen in. Zondag zijn we er gelukkig weer vanaf. Nog even doorzetten dus.

Fijn dat het al beter gaat!
Je mag het ook geven met appelmoes hoor.
Zolang je het maar niet mengt met een melkprodukt.
Dat verminderd de werking.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya