Vier dagen peuterspeelzaal

Joyce mag vier ochtenden komen spelen in plaats van twee vanaf morgen.
Ik ben daar erg blij mee. Dit was op advies van het consultatiebureau.
Om haar te leren spelen.
De peuterjuf kwam er zelf ook mee en is er een voorstander van Joyce vier keer te laten spelen. Is dat weleens vaker voorgekomen bij iemand ?

Een psz is dagdelen, Joyce zit niet de hele dag op de peuterspeelzaal.
Ik zou het dan ook zeker proberen. Het is volgens mij 2 - 2,5 uur per keer, dat is te overzien en wees eerlijk, zelf heb je dan ook ff je handen vrij om iets te doen.
Ze leren op de psz dingentjes die je thuis niet zo gauw met ze doet. Het is dus ook leerzaam en ze leren spelen & delen met andere kinderen.

Lucas gaat vanaf dat hij 5 maanden is naar een kinderdagverblijf, hij gaat dan de hele dag. Voor mij is dan 3 dagen echt het maximum. Door mijn onregelmatige werktijden en dagen moet ik soms 4 dagen overdag achtereen werken. Lucas gaat dan 1 dag naar oma.

groetjes, Liesbeth

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b4.lilypie.com/GLUwp1.png" alt=“Lilypie Vierde Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Lies33 op 03 Nov 2008 09:04:29

hee dat is wel lekker natuurlijk,en ook weer goed van haar om te leren spelen

dylan is toen 3 ochtende gegaan,ook op advies toen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Veel plezier Joyce!

Groetekes, Sje

veel plezier joyce op de psz

groetjes marielle mama van tanja

Joyce veel plezier op de peuterspeelzaal!

groetjes GYtha

bij ons is het standaard 3 dagdelen. Vroeger 2 maar dat is verhoogd.

Als ze het zelf leuk vind om te gaan is het toch fijn dat het zo geregeld kan worden. Genieten jullie er maar van hoor alletwee

Bianca

Hoi,

Bij ons is het standaard nog steeds twee dagdelen. Echter kunnen kinderen vanaf drie jaar ook evt. als het in te passen is en plaats een derde dag deel. Soms gebeurt dit ook op aanraden van de juffen of cb ivm te verwachtte problemen of een achterstand. maar het kan ook zijn omdat het het kind nog meer stimuleerd. Zodra onze dochter weer opnieuw helemaal opgeknapt is ( zie mama foum) mag ze drie dagdelen omdat ze heel erg leergierig is en het een uitdaging zal zijn voor haar andere groep oudere kindjes meer gericht op overgaan naar kleuterschool. Deze groep is niet bewust zo gevormd maar een jaar geleden per abuis en via natuurlijk veloop zo ontstaan en nu kijken ze of ze deze groep kunnen handhaven door de kinderen die het echt leuk vinden en aankunnen extra te stimuleren met wat andere uitdagingen.

Ben benieuwd of ze het daar ook naar haar zin heeft en of ze het leuk gaat vinden wat meer uitgedaagd te worden.

Daarnaast blijft ze ook op d’r oude groepje zitten.

groetjes

lon106

Joyce huilt heel hard als ik wegga maar volgens de juf is dat al over zodra ik de hoek om ben. Voor Joyce is dit geadviseerd omdat ze heel erg bang is van mensen.
Ze maakt met niemand contact. Ik hoop dat ze vooruit zal gaan op het sociale vlak want ik maak me best zorgen. Volgens de juf zijn mijn zorgen terecht.

Ik hoop jullie over een paar maanden te kunnen melden dat Joyce het beter doet.

Justin heeft ook drie dagdelen
Ook op aanraden van het cb
Hij gaat niet altijd hoor want hij heeft op vrijdagmiddag ook psz en is soms zo moe dat hij niet gaat
Justin huilde ook heel erg en ook als ik weg was ging hij spelen
Het breekt je hart maar je moet even doorbijten
En het komt wel goed met je meisie hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

quote:
En het komt wel goed met je meisie hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Lief van je, Heleen

ik heb het met mijn dcohter niet maar bij ons hier is er een derde dagdeel voor kindjes die moelijk contact maken. Het zal vast wel verbetering met zich mee brengen.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Ik heb Mika verleden maand ingeschreven op de psz.

Hij mag dan volgend jaar september naar de psz want dan is hij net 2 jaar(16/08/2007 geboren)

Maar hier is het standaard 2 dagdelen.

4 dagdelen is best lekker hoor,want zo leren ze goed samen te spelen en te delen.

Veel plezier op de psz Joyce.

Bianca mv 2 kanjers.
(2000) en (2007)