Victor zijn voetje

Gebroken heeft… en we 3 uur hebben zitten wachten op de eerste hulp, er moest eigenlijk gips omheen en toen weer niet en toen weer wel etc…

er moest na veel foto’s en gedoe en wachten toch gips hebben, op het moment dat de dames het gips willen gaan zetten en binnen komen gaat ie aardig tekeer op zijn blote voetjesop die onderzoeks tafel en kijken ze ons zo aan… wie heeft beslist dat ie gips moet??? we gaan eerst even navragen want zo klein(2.5 jaar) krijgen ze nog geen loopgips dus hoe denken jullie dat je dat gaat trekken…

DUS ENFIN ze vragen ons kan ie lopen?? en wij ja hoor dus ik snel hem op zijn blote voetjes op de grond gezet,hijliep zo naar me toe.Nou zeiden ze wij gaan hier dus echt geen gips omdoen, doe hem maar stevige schoenen aan en dan volgende week terug komen… joepie dachten we toen, dus wel een gebroken voetje maar geen ellende van gips, morgen gewoon zijn nieuwe schoentjes aan en we zien wel, als ie pijn heeft loopt ie er echt niet op

groetjes Kim, mama van

en

Jee, schrok me rot toen ik het las zeg
Maar zo te lezen heeft hij er dus niet echt veel pijn aan gelukkig!
Hoe is dat nou gekomen dan??
Ik wist trouwens echt niet dat ze dan soms geen gips hoeven…
Nou ja, scheelt je inderdaad wel een hele hoop gedoe.
Sterkte en succes ermee en een dikke knuf voor je kleine mannetje hoor!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 19 Dec 2005 20:48:39

tja geen idee hoe hij het heeft gekregen… wel dat ie sinds gisteren niet kon lopen… maarja nieuwe huisartsen praktijk dus we konden daar pas om 16 uur terecht en zijn echt pas tegen 20 uur weer thuis gekomen

groetjes Kim, mama van

en

Gossie, maar gelukkig geen gips. Hopelijk blijft dat zo. Maar hoe was het nou gebeurd dan ?

tja dat zei ik… geen ideeeeee. niet gehuild of dergelijks, we kunnen het niet plaatsen

groetjes Kim, mama van

en

jeetje schrik je toch ff,hoe heeft hij het voor elkaar gekregen zeg

gelukkig geen gips,hoop dat het snel en goed geneest

Bianca,Dylan & Kaitlyn

oh arme kleine vent!!! gelukkig toch al geen gips want denk dat dat on doenbaar is voor zo een kleintje!!! hopelijk is hij snel een stuk beter!! beterschap

liefs jessica, &

Ahhh arm manneke, gelukkig geen gips, pfff hou hem dan maar eens bezig met zo’n ‘blok’ om z’n beentje…

beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

ach ventje toch
Hoop dat je er geen pijn aan krijgt
Beterschap en een dikke knuf

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoe is het met z’n voetje Kim?

Groetjes Nathalie & Co

niets aan het handje zolang ie schoenen aanheeft, dus gaat prima, op pantoffeltjes of blote voetjes gaa thet iets minder maar pijn heeft ie er niet aan

groetjes Kim, mama van

en

Fijn dat hij er niet zo’n last van heeft!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

gelukkig dat ie er niet teveel last van heeft!!!

liefs jessica, &

Ohh dat scheelt weer…
Hopelijk is het snel over

Groetjes Nathalie & Co