Vic

het erg naar zijn zin heeft op de PSZ, elke dag vraagt ie wel als we Sofie naar de klas brengen of hij ook naar zijn shool mag, Mamaaaa mamaaaaa vitor oot shooool.
Dus tja hij gaat 2 dagdelen maar wat hem betreft mag het wel iedere dag zo zijn.Hij geniet met volle teugen en huilt ook al niet meer bij het afscheid

groetjes Kim, mama van

en

Heerlijk meis!
Jee, da’s wel errug fijn als hij het zo enorm naar zijn zin heeft
'T is ook zo’n lekker manneke

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Fijn voor je dat hij het zo naar zijn zin heeft Kim! Lekker met andere kindjes spelen! Wow, dan heb je wel heerlijk je handen vrij, als ze allebei weg zijn…

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

nou dan zit ik op kantoor en los alle dingen hier op de site op hahaha, dan kan ik eindelijk de site helemaal maken zoals ik het graag wil en voor ogen had

groetjes Kim, mama van

en

aaach wat leuk dat hij het zo naar zijn zin heeft.
dan heb jij het ook kim.

Groetjes Christa, mama van

Ja Kim, dat dacht ik al wel!
Als wij nieuwelingen hier al zo veel te vinden zijn, moet jij er wel uuuren mee bezig zijn!! Maaaar, dan heb je ook wat!!!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

Hihi leuk dat hij het zo naar zijn zin heeft op de PSZ!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

Super! dat hij het daar zo naar zijn zin heeft.
en zo hoort het ook.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Fijn dat hij het zo leuk vindt. Als ik sommige kinderen zie op de psz, dat ze huilen als mama of papa weg gaat. Gelukkig vindt Marten het ook prachtig.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Hahahahaaha wat leuk dat hij het er zo naar zijn zin heeft. Beter dan andersom. Geniet er maar lekker van hoor Victor, zou ik ook doen.

lekker dat hij er zo van geniet!!
knappe vent victor!!!
liev groet van Janneke en Hannah

ja ja victor word al weer een grote jongen .leuk dat hij het naar zijn zin heeft ,en dat is voor jou ook prettig

groetjes marielle mama van
10-10-01

je mag trots en blij zijn dat hij het leuk vind!

Ben je dan van plan nog veel te veranderen aan de site?

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

Mooi dat hij het leuk vind…lekker spelen met andere kindren!

Tessie