Vet bultje?

HOi dames, even een vraag.
Bo heeft al een paar weken een rood plekje op zijn knie. Het leek alsof het een puist in wording was zeg maar, maar ging niet echt weg. Zelf had ik ook het idee dat het nog wel eens van het kruipen kon komen. Vandaag zag ik echter dat dat rode plekje een beetje schraal begon te worden (droog) dus ik voelde er aan, en ik er zit gewoon een hele onderhuidse bult onder!!! Ik kan deze bult wel bewegen, dus hij zit niet vast zeg maar, bo vond het echter wel vervelend als je er aan zit. HIj gaat niet huilen ofzo, maar trekt wel meteen zijn been weg, en kijkt boos. Dus het doet wel iets pijn dus.
HEb de huisarts opgebeld, en volgende week donderdag moet ik er heen met Bo, het is namelijk niet accuut, en tja, het bultje kun je bewegen, dus echt ernstige dingen, is het hoogstwaarschijnlijk niet, maar is dit herkenbaar voor jullie?

liefs woezel

ieuw… nee is niet herkenbaar,
ik dacht eerst dat bij rico’s nekje dat dat een vetbultje was maar was het dus niet…
maar ik zou toch even naar de dokter gaan even laten nakijken.
merk dat je bezorgd bent dus dan zoiezo gaan!
hoeft niks geks te zijn maar dan weet je het in ieder geval zeker

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Kan een waterwratje zijn Woezel, daar heeft morgan er 1 van op der been. Ziet er ook uit als een bulje, alleen kom ik er niet aan omdat als ze open gaan het besmettelijk kan zijn. Schadelijk is het niet en de ha doet er ook niks aan, ze gaan vanzelf weer weg zei de ha tegen mij.

Groetjes,

Michèle

Zou kunnen idd, maar zit is echt onderhuids zeg maar. Het is een klein bultje boven op de huid, en onder de huid zit een veel groter bult/bobbel. OP zich denk ik niet dat het echt iets is, maar ik vind het wel vervelend. Ergens maak je je toch een beetje zorgen wat het is.

liefs woezel

Ja helemaal zeker kan alleen de ha zijn inderdaar. Maar ik viond het nog pas laat hoor dat je kan. Dat je niet meteen gaat of kan oke, want wat je zegt het is niet ernstig, maar met morgan kan ik meestal zo ie zo de volgende dag al.

Groetjes,

Michèle

Ook geen idee, maar net wat Michèle zegt volgende week donderdag vind ik ook lang hoor. Dat je voor zoiets niet dezelfde kan oke maar meer als een week later zou ik niet pikken.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

ze zaten deze week al helemaal vol, dus dan zou het maandag moeten, en ik heb deze hele week vrij, en volgende week moet ik maandag, dinsdag en woensdag werken. Natuurlijk is het zo dat als het iets acuuts is, dan zorg ik ervoor dat ik vrij ben, later naar mijn werk ga etc, dat is logisch. maar aangezien dit niet accuut is, en het zo op het eerste gezicht ook niet ernstig, omdat het een beweegbaar bultje is, kon het ook wel tot donderdag wachten volgens de assistent. Vandaar dat het zo laat is.
Begrijp me niet verkeerd, want natuurlijk wil ik weten wat het kan zijn, maar vandaar dat het zo laat die afspraak is. Ik hoop niet dat jullie dat rar en stom vinden , want normaal ben ik juist iemand die gelijk dezelfde dag nog naar de arts wil, maar hierin zegt mij gevoel ook dat het niet iets ernstigs is, maar gewoon iets wat lastig is, snappen jullie?

liefs woezel

Ik snap hem helemaal Woezel, en vind het van jou ook niet raar ofzo, maar dan word het volgens mij tijd dat ze er een dokter bij nemen als je voor iets wat niet echt belangrijk is zo lang moet wachten.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik begrijp je ook helemaal woezel, maar wat michelle al zegt misschien als ze het zo druk hebben, want maandag vind ik ook laat als je gister al belt, een arts erbij nemen. Wij hebben er 3 in een maatschap. Meestal zorgen ze dat je een beetje dezelfde arts hebt als altijd. Zoals met me suiker is dat wel makkelijk, maar in geval van nood is er altijd wel een voorradig zijn zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Gelukkig!! hahahahaha, sorry dat ik dan zo onzeker wordt, maar goed , jullie weten onze gesachiedenis, en ook dat ik in zijn algemeenheid misschien al sneller naar de arts ga, dan misschien nodig is, omdat ik dan (over)bezorgd ben, en nu heb ik voor het eerst dat het ook echt ok voelt, om iets langer (een week) te wachten, omdat het voor mijn gevoel ook echt niet accuut is, en ja, begon bijna aan mijzelf te twijfelen.

Maar het is idd wel vreemd dat het zo lang duurt voordat ik een afspraak heb! Ik moet zeggen dat het bij ons ook een maatschap is met 3 vaste dokters en een invaller, maar het is hier eigenlijk ook altijd wel druk met mensen die wat hebben. Heb soms wel eens een uur met bo moeten wachten in de wachtkamer voordat ik aan de beurt was. Dat was niet handig. Maar , moet wel zeggen, dat als ik echt vind dat ik nu gelijk een afspraak moet hebben, dat ze dat dan ook wel doen. Dat is tot nu toe in ieder geval wel zo geweest!.

Ach ja, het is in ieder geval afwachten, maar mijn man vond het ook al zo vreemd toen hij het vanavond zag, het was hem wel eerder opgevallen dat hij daar een rood plekje had, maar die onderhuidse bult niet. Heb nog wel extra gekeken, en het bultje is gelukkig wel beweegbaar. Mijn man zei ook al, misschien door het vallen en kruipen een bultje, wat misschien iets is gaan ontsteken ofzo, en anders een vetbultje.

liefs woezel

Nee hoor woezel was geen twijfel aan jou, integendeel. Maar een opmerking over je ha.

Groetjes,

Michèle

ik snap hem

liefs woezel

Nou gisteren ochtend met Bo naar de huisarts geweest, en het bultje is onschuldig. Waarschijnlijk een gevolg van een keertje vallen, of iets dergelijks. Daardoor is het iets gekneust, en van binnen een kleine ontsteking geweest, wat een bultje tot gevolg heeft. Gaat vanzelf weg, misschien dat er een heel klein bultje overblijft , maar dat was niet erg.
Heel onschuldig in ieder geval, dus was wel blij daar mee! Vind het alleen wel typisch dat je dan zoiets door een keertje vallen krijgt. Hoe vaak valt een kindje wel niet, met name als ze net lopen. Maar goed, zal er wel bij horen!

liefs woezel

ooh gelukkig! fijn dat het niks ergs is. ik maak me ook altijd druk om zo’n dingen

Je hoeft maar 1 keer verkeerd te vallen zeg maar Woezel. Wel fijn dat het niks is.

Groetjes,

Michèle