Verwijderen van profielen


#1

Aan de hand van dit berichtje:
Hoi lieve ikkebenners

De laatste tijd heb ik best wat persoonlijke en gevoelige info op het forum geplaatst, met name over N
Ik wil niet dat hij over een paar jaar zelf gaat googelen en vervolgens allemaal vervelende dingen over zichzelf tegenkomt…
Verder hebben leerlingen van mijn man mijn naam achterhaald… en je weet hoe dat gaat met pubers, die willen alles weten van een leuke jonge leerkracht!
Ben ik dus ook niet zo blij mee.

Vandaar dat ik Kimmetje gevraagd heb om mijn profiel te verwijderen. En dat zou ze vandaag doen
Thanx alvast!

Ik blijf wel gewoon meelezen en reageren, onder een andere naam, en ik wil het iets minder persoonlijk houden.

Liefs Sannn

wil ik even zelf wat zeggen.

Sann is niet de eerst en zal ook niet de laatste zijn die dit wenst.
Nogmaals wil ik benadrukken wat je nu over jezelf of je kind schrijft voor altijd op dit forum blijft staan.ik ga nu mijn best doen om sann te verwijderen zonder het hele forum te ontwrichten maar ik heb geen zin dat te doen voor iedereen.

Let gewoon op met wat je wel of niet kwijt wil, het is en blijft internet

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#2

dan volgt er nog een vraagje van mij, ik heb eens de namen van mijn kids geplaats en daarna verwijdert, deze zijn dan toch niet meer te achterhalen??

before you judge me, try hard to love me


#3

nee

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#4

ben per mail bereikbaar kim@ikkeben.nl maar de strekking is al duidelijk…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#5

Hoi dames,

Ik wil even reageren.
Het is inderdaad zo dat wat je op het internet staat er voor altijd op staat.

Maar het is wel mogelijk om de door jou geschreven berichten op ikkeben te wijzigen.

Als ik in het zoekvlak op ikkeben mijn voornaam of de naam van mijn zoontje intik komen alle berichten waar deze in voorkomen naar boven.

Ik kan dan dan klikken op wijzigen en zo mijn eigen tekst van 2009 zelfs nog aanpassen en eventuele namen verwijderen.

Wanneer Google de pagina’s daarna opnieuw indexeert zul je niet meer in Google verschijnen met deze berichten. (wat?? mail me maar als je hier meer van wil weten )

Tevens is het voor zover ik kon zien ook mogelijk je voor en achternaam in je profiel te veranderen. Ik heb dit namelijk ook gedaan in het verleden omdat ik mijn ikkeben profiel vond als ik in Google mijn naam intoetste en dat vond ik Not cool!

Groetjes,
ILoveMyBoy

Gewijzigd door - Ilovemyboy op 16 Jul 2012 15:32:38


#6

Ik heb geprobeerd bij enkele topics de namen weg te halen. Dit lukte maar houd er rekening mee dat je topic dan weer bovenaan de lijst komt te staan (waar ik zojuist achter kwam


#7

Hé! Dat klopt! Maar toch niet bij allemaal want ik heb er een aantal gewijzigd maar zie ze niet allemaal bovenaan staan.

Maar dan is het zeker NIET handig als iedereen zijn oude berichten gaat wijzigen…dan wordt het een zooitje.

Groetjes,
ILoveMyBoy


#8

Of gewoon geen namen noemen of bepaalde informatie niet vermelden…dan hoef je ook niks meer te veranderen… Zelf schrijf ik alleen met naam en toenaam over mijn kindjes en ik vind het ook niet erg als ze die zelf ooit terug zouden vinden. Ook al schrijf ik weleens dat ze draakjes zijn… Ik schrijf nooit over vrienden, collega’s en andere bekenden, juist omdat ik niet wil dat die informatie terug te vinden is. Het is toch jammer als oude berichten inderdaad helemaal worden omgebouwd met puntjes enzo. Dan kun je misschien beter even aan Kimmetje vragen of zij iets kan?

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#9
quote:
Maar het is wel mogelijk om de door jou geschreven berichten op ikkeben te wijzigen.

Dat is de ergste nachtmerrie van Kimmetje, dat mensen achteraf nog hele bergen topics gaan zitten aanpassen omdat ze spijt hebben van wat ze geschreven hebben! Dus dat zou ik maar niet doen op die manier!

Groetekes, Sje


#10

Ja, dat gaan gekke actieve topics geven zo!
Ik heb de namen van mijn kinderen hier nog nooit genoemd, aangezien je hier op een openbaar forum zit. Beter safe then sorry…

Groetjes Manderijn.


#11

ik zie het ik zie het en denk inderdaad Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggg

nu haal je ze juist naar boven en vestig je er aandacht op!!

ipv dat je mij even mailt en vraagt die en dat topic met die link of topic nummer even geruisloos te verwijderen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#12

Oh maar ik blijf nu voort overal van af… (kzounietmeerdurven)


#13

@zwelgje }}

gewoon kimmie even mailen hoor, geen probleem, niet zelf knutselen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#14
quote:
Ik heb geprobeerd bij enkele topics de namen weg te halen.

Dan zijn de namen in je tekstberichten wel weg, maar ze staan in die topics nog gewoon in je ticker.

Groetekes, Sje


#15

@Kimmetje thanks maar het is goed zo. Heb mn berichten nagelezen en denk niet dat er veel mensen geinteresseerd zullen zijn in de spuitluiers en braaksel van mn kids


#16

@Zwelgje, hihihi, nee op braaksel zoekt niemand denk ik, hahaha. Ik kan me ook niet herinneren dat jij ooit rare of heel gevoelige dingen hebt gepost, dus ik zou zeggen: don’t worry en als je je kids voortaan K noemt (wat je laatst deed zag) en . weten wij toch wel wie je bedoelt! Of inderdaad boefje ofzo.

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#17

Misschien ook het overwegen waard om volledige eigen voor- en achternaam uit je profiel te verwijderen. Volgens mij weten veel leden niet dat volledige voor- en achternaam gewoon in het profiel te zien zijn (als je dat ooit bij registratie ingevuld hebt), ondanks dat je verder onder een gebruikersnaam op het forum woont.

Groetekes, Sje


#18

Sorry Kim…ik kom nergens meer aan! Beloofd!

Ik heb in 2009 toen ik op dit forum begon een aantal keer de naam van mijn zoontje en mijn eigen naam genoemd maar ben daar na een tijdje mee gestopt omdat ik me toen realiseerde dat dat inderdaad via Google terug gevonden kan worden ookal moet er op de site ingelogd worden met een wachtwoord.

Die oude berichten staan er nog wel op en zijn nog steeds via Google terug te vinden. Ik zou dit liever niet hebben maar het is niet zo alsof er gevoelige info op staat ofzo dus het is ok zo.

Niet handig als er ineens allemaal oude berichten gewijzigd gaan worden. Kan ik me voorstellen!

Groetjes,
ILoveMyBoy