Verwend of niet?

hoi hoi!
lars is vorige week serieus ziek geweest! hij is toen logisch ook wat meer gepakt en dergelijke. We hebben hem toen ook omdat hij zo hoge koorts had en we erg ongerust waren bij ons in bed gelegd,en daar zit nu het probleem!! meneertje wil niet meer in zijn bedje slapen! hij heeft vandaag nog niks geslapen en is dood op heb hem een helf uurtje terug in zijn bedje gelegd en hij huid nog steeds! gisteravond was het ook zo;hij wou echt niet slapen hebben hem een half uur laten schreeuwen ma toen kon ik het niet meer aanhoren en heb ik mij in ons bed gelegd met hem geen tien min later sliep hij!!! wat moet ik nu doen!!! ik kan hem niet eeuwig bij ons in bed pakken en overdag heeft hij ook zijn rust nog meer dan nodig!!! is hij nu echt verwend? of is dit gewoon een fase? en hoelang mag ik hem laten huilen (tis echt hard huilen hoor!!) ? moet ik gewoonb op de tanden bijten en hemlaten liggen of eraan toegeven? is er iemand die me kan helpen??

liefs jessica, &

tsja da’s een moeilijke… oke ik zou ff op mijn tanden bijten hoor anders lig je straks altijd met een kind tussen in. Misschien kun je het langzaam afbouwen?? 1 keer op een dag dan maar in het grote bed en de andere keren in eigen bedje??? en dan steeds verder afbouwen van om de dag tot om de twee dagen enz… enz…z. Hij zal toch moeten leren dat wanneer je ziek bent er andere regels gelden. Enfin ik ben geen excpert… maar die weg zou ik bewandelen.

Nou suc6 ermee en de babyfoon maar uit en de oordopjes in !

http://www.familievergouwen.nl

pppffff…moeilijk hoor, ik ben dan misschien wel wat hard maar ik zou hem laten huilen, uiteindelijk als hij wel in slaap vallen.
Maar als hij echt een driftbui heeft, dan zou ik ook gaa twijfelen wat te gaan doen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Ik heb hier hetzelfde probleem, we gaan hier met z’n 2tjes naar bed, alleen ergens in de nacht komt Milan er dus bij liggen, en nog erger ik merk het niet eens

Groetjes Nathalie & Co

Hoi Wechtje.

hoe gaat het nou, bij jullie thuis?
Slaapt Lars alweer in zijn eigen bedje?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Hoi
Ook Marten heeft dit probleem gehad. Toen hij bijna 2 was heeft hij in het ziekenhuis gelegen omdat hij uitdrogingsverschijnselen had.
eenmaal weer thuis wilde hij ook alleen maar in ons bed slapen. Dat begrepen wij natuurlijk welmaar wij sliepen hierdoor niet goed.
Mijn man heeft hem toen als wij op bed gingen hem in zijn eigen bedje gelegd. Hij werd dan wel vroeg wakker, maar zo langzaam aan is het gelukt en slaapt hij weer heerlijk op zijn bedje. Het is wel zo dat je veel geduld moet hebben! En het is in een weekje niet klaar hoor!
Heel veel succes.
Groeten Ellen.

Mijn naam is Dorien en ik ben getrouwd, samen hebben wij 2 kinderen en wij hebben een boerderij.

quote:
Groeten Ellen.

Mijn naam is Dorien en ik ben getrouwd, samen hebben wij 2 kinderen en wij hebben een boerderij.

Heet je nou ellen of Dorien??

Groetjes Nathalie & Co

ja srry wat verwarrend he? Ik heet Dorien Ellen, maar zeg maar Ellen hoor!!!
hoop dat t duidelijk is zo, heb t al verandert.

Ellentje