Verwarming is heet!

ik??? gnagna…

Groetjes,

Michèle

…hier komt straks ook niks om verwarming als het zover is…
wie niet horen wil…
wel zielig hoor maar zo hebben mijn broer en ik het ook geleerd!
als ze zich zeer doen weten ze er gelijk goed van!
( wel hard he…)

groetjes!!

karin

quote:
Das net als mensen die hun kind leren dat een hond een waf waf is. Nee hij zegt waf waf maar het heet een hond

Groetjes,

Michèle

Klopt :smiley:
En ook dat doet Hylke ondertussen feilloos.

M.

Haha denk dat ik deze topic maar eens aan mijn schoonmoeder moet laten lezen. Nu is Tim natuurlijk nog niet zo oud, maar zei praat ook veel in dit soort woorden tegen hem. Pas op dat doet au en dat soort uitspraken. Telkens zeg ik er iets van, maar zij vind het onzin. Pff om moe van te worden, want mijn man en ik vinden het belangrijk om hem meteen de goede woorden te zeggen. Dit doen we al vanaf het begin en dan gaat mijn eigenwijze schoonmoeder het even anders doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

hahaha… ja dat wordt even uitprinten

Hihihi ik kan me er ook dood aan ergeren hoe sommigen tegen de kids praten. Helamaal het toppunt vind ik ‘‘doe maar happe!’’ met andere woorden neem eens een hapje… brrrr
en natuurlijk de tjoek tjoek, broem broem, toet toet, hoe moeilijk kun je het maken voor zo’n kleintje!?

Lilypie Pregnancy tickers

En dan de toon soms, mijn schoonmoeder deed dat in het begin. Zo van: Isse Morgannatje blije meid, ja is ze blije baby… Ik zei meteen je lijkt wel dat debiele mens uit Look Who’s Talking. Ze heeft het nooit meer gedaan

Groetjes,

Michèle

Oooooeh walgelijk ja, zo’n toon er bij! Goeie om haar te vergelijken met die uit die film ik zal hem onthouden!
Ik kan er sowieso niet tegen als mensen zo praten van isse en doe maar…
Doe maar lachen, doe maar stappestap, doe maar dadag met je handje… pffff en dan later als ze een jaar of 3-4 zijn commentaar geven dat het kind zo slecht praat… Tjaaa hoe komt dat dan he…
Ik had in het ziekenhuis een vrouw tegenover me liggen na de bevalling die de hele dag zo tegen haar baby praatte… Pfff ik word er nog kriebelig van als ik die filmpjes van de telefoon zie van Joey die we daar hebben opgenomen… Constand dat mens op de achtergrond; och isse toch een mooie meis he, ja! en zo lief he? ja! en wat kan ze toch goed drinken he? ja! iiiiehiie Natuurlijk is het goed om veel tegen je baby te praten, maar dat arme kind had geen moment rust!

Lilypie Pregnancy tickers

quote:
Hihihi ik kan me er ook dood aan ergeren hoe sommigen tegen de kids praten. Helamaal het toppunt vind ik ''doe maar happe!'' met andere woorden neem eens een hapje... brrrr en natuurlijk de tjoek tjoek, broem broem, toet toet, hoe moeilijk kun je het maken voor zo'n kleintje!?

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/AHnVp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdf.lilypie.com/Iwlmp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” /></a>

Oh ja een auto noemt ze ook de hele tijd toet toet. En dat terwijl Tim zelf al auto zegt gaat zij het toch nog toet toet noemen.

Groetjes,
Sandra

quote:
En dan de toon soms, mijn schoonmoeder deed dat in het begin. Zo van: Isse Morgannatje blije meid, ja is ze blije baby.... Ik zei meteen je lijkt wel dat debiele mens uit Look Who's Talking. Ze heeft het nooit meer gedaan

Groetjes,

Michèle

Haha gelukkig maar dat ze je boodschap begreep Michelle. Mijn schoonmoeder blijft gewoon doorgaan. Hoe lief ze ook is, met sommige dingen ben ik blij dat ze een eindje bij ons vandaan woont. Daardoor zien we haar niet zo regelmatig.

Groetjes,
Sandra

Ha ha ha ik was er ook erg blij mee dat ze me begreep Sandra. Overigens bleef ze laatst morgan der popje maar baby noemen en ineens begon Morgna hard tegen de schreeuwen en eindigde met een diepe zucht onder het mom is een popje oma en geen baby

Groetjes,

Michèle

Haha Morgan heeft dus op haar jonge leeftijd al door dat hoe oma is en dat ze het niet altijd bij het goede eind heeft

Groetjes,
Sandra

Ha Ha ha gelukkig wel want we hebben Oma de komende tijd hard nodig. Al dat gerommel met werkroosters gaat Morgan in november 3 keer uit logeren… Goddank kan oma.

Groetjes,

Michèle

quote:
Uit ervaring weet ik dat ze het maar 1 keer doen. Wij hadden thuis een gaskachel en mijn broertje liep altijfd uit te dagen en wij maar waarschuwen. Tot ie een keer vers uit de douche zijn billen er tegen aan duwde. Geloof me hij deed het nooit meer. Groetjes,

Michèle

nou, mijn broertje deed dat ook vroeger, hij brande zich een keer zo erg dat hij 2e graads brandwonden opliep aan die kachel.
mijn moeder dacht toen nog: dit zal hij geen 2x doen.
jaja dat had je gedacht, hooguit 1 maand later gebeurde het weer.
en daarna nog een keer zelfs.
mijn moeder had gelukkig die brand verlichtende zalf nog in het medicijnkastje staan, die dokter zal wel niet denken haha.
maar ze hadden toen alleen maar een kachel en geen verwarming in huis.
zo zie je maar weer, sommige zijn echt hardleers

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ach hij was in ieder geval geen Ezel Maar je sommige hebben inderdaad een plaat voor der harses…

Groetjes,

Michèle

haha, in zijn geval plaat voor zn handen en armen doet waarschijnlijk geen pijn genoeg om er mee op te houden

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Blijkbaar ja. Hoge pijngrens??

Groetjes,

Michèle