Verveling..?

Joey kan de laatste tijd zo lastig zijn… Na zijn ontbijt zet ik hem op de grond, en dan kruipt hij enthousiast op zijn speelgoed af… 5 minuutjes, en dan heeft hij het wel weer gezien… Dan komt hij vervolgens met al zijn speelgoed naar mij, om te laten zien, en dan moet ik er vanalles over vertellen. dat gaat een uur zo door, en dan heeft ghij ook wel weer gezien, en dan wil hij op schoot. Hij hangt letterlijk aan mij, klimp in mij en schreeuwt als ik hem niet oppak. Soms pak ik hem dus wel op, maar dan is het niet zo dat gezellig rustig bij me wil zitten… Nee dan wil hij springen en gek doen op de bank, zodat ik hem dus aan alle kanten tegen moet houden, en als ik achter de computer zit en hij komt op schot, dan wil hij alleen alles van het bureau pakken…
Gevolg… hij word weer boos en gaat huilen en niks is dan nog goed… Zo kan de ochtend erg lang duren!

Ik ben al weer geneigd om dan maar weer nieuw speelgoed te kopen, maar ik heb niet het idee dat het aan zijn speelgoed ligt, eigenlijk is niks goed, ook niet als ik iets anders van boven pak. En hij heeft de laatste tijd ook wel veel nieuw gekregen van de kraamvisite…
Is dit weer een fase? Of zal er iets met hem zijn? Heft iemand tips?

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/zS9Bp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/ebndp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Asje op 05 Feb 2010 15:02:38

Ooooow nee he! Dit moet natuurlijk bij 1-4 jaar staan! Hoe ga ik dat voor elkaar krijgen??? Ik moet er nog even aan wennen dat ik nu bij 2 forums moet posten…

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Even naar Kimmetje of Asje mailen of ze het willen verplaatsen.

Groetekes, Sje

15 maandensprong Anouk. De een na laatste en ik moet zeggen ik vond die pittiger dan de 17 maanden (de laatste) maar Morgan was ook zo. Niet te genieten en niet te houden soms.

Groetjes,

Michèle

Sprong, maar misschien ook alles van de laatste tijd wat er bij hem uit komt. Er is natuurlijk nogal wat gebeurd bij jullie: de geboorte van Jessey, de kraamvisite, je poging om toch bv te geven en het vele kolven, de verjaardag van Jayvey*, etc. Kan zijn dat hij gewoon even moet afreageren, denk ik. En lekker aandacht wil van z’n mama. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Bij ons gaat het soms ook zo.
Geef ze alle speelgoed in de wereld en dan vervelen ze zich nog.
Dan wil hij op de schoot maar ook niet voor rustig te zitten,
nee dan wil hij eraf en erop, springen en gek doen.

En doet hij alles om aandacht te trekken.
Ik zet hem dan soms in zijn box, want daar kan hij meestal wel rusitg spelen vind ik. En een kartonnen doos geven helpt bij ons ook goed.
Want dan is hij onmiddelijk druk in de weer om alles erin en eruit te halen.

Ik zeg ook meestal van “Nu kan ik even niet met je spelen, maar sebiet wel”

Groeten,
Tanja

Ach jaaa, een sprong, stom zeg! Daar had ik nog niet eens aan gedacht… De laatste sprongetjes zijn hier zo goed als onopgemerkt voorbij gegaan, en sowieso wijten we alles wat niet lekker loopt hier de laatste maanden aan alle toestanden, want dat zal ongetwijfeld ook meespelen. Vervelend is het wel… Ik wil het liefst ook wel de hele dag met hem spelen, maar ik heb nog een kind, en een huishouden, en soms gewoon zin om even te lezen ofzo… We wachten dus maar weer geduldig af pffff

quote:
Ach jaaa, een sprong, stom zeg! Daar had ik nog niet eens aan gedacht... De laatste sprongetjes zijn hier zo goed als onopgemerkt voorbij gegaan, en sowieso wijten we alles wat niet lekker loopt hier de laatste maanden aan alle toestanden, want dat zal ongetwijfeld ook meespelen. Vervelend is het wel... Ik wil het liefst ook wel de hele dag met hem spelen, maar ik heb nog een kind, en een huishouden, en soms gewoon zin om even te lezen ofzo... We wachten dus maar weer geduldig af pffff

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/zS9Bp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/ebndp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

Lezen doe ik alleen als Morgan slaapt of als pappa met haar bezig is anders heb ik geen boek meer en ‘verdiept’ zij zich in John Grisham

Groetjes,

Michèle

Heel herkenbaar dit gedrag!!
Seth heeft vandaag ook weer zo’n dag, maar voor hem is het afreageren, omdat hij veel dagen achter elkaar niet bij mama is geweest, denk ik!
Dus zou bij Joey ook een combi kunnen zijn.

Liefs, Anne

Dit doet Jurian ook al weken … wat het is? Geen idee… denkt gewoon aandacht. Ik probeer het te negeren… maar dat is weleens lastig. Ook gaat de computer hier alleen aan als hij op bed ligt…

herkenbaar! alleen zit rico in de 17 mnd sprong.
ook niet zo’n gezellige
rico is 1kennig wil niet alleen op de grond staan als er vreemde mensen bij zijn.
als we aan het wandelen zijn buiten, staat hij ineens stokstijf stil terwijl hij voorheen nog aan het huppelen was.
en zo gauw de vreemdeling voorbij is(haha) dan stapt hij weer verder.
Hij wil persee met dingen spelen waarvan ik het niet wil hebben, zijn eigen speelgoed boeit hem niet langer dan 2 minuten. wat zeg ik? 10 seconden. het is oppakken, mama laten zien en weggooien
het liefste tegen iemands hoofd, of tegen een glas drinken wat op tafel staat…
nee doe mij maar sprong af.
stelletje draakjes!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hihihi, ik heb Asje al gemaild of ze dit topic wil verplaatsen, maar bij de baby’s werkt een vraag voor Joey ook nog zo te merken

Zou het er ook mee te maken hebben dat Joey niet zo veel meer buiten komt? Ik kan zelf nog steeds geen kant op, en ivm ziekte van Joey en Jessey zijn ze ook al een paar dagen niet met papa meegeweest…

Asje heeft het geregeld.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Kan Anouk dat ie even te veel energie heeft. Kan iemand hem niet even een keer meenemen om uit te laten razen??

Groetjes,

Michèle

Dankje Asje!

Ja Joey gaat regelmatig even met mijn moeder mee, en ook een keer per week daar een nachtje logeren. Zondag ga ik er met de kindjes heen als Danny bij een vriend voetbal kijkt. Joey blijft daar dan slapen, en maandagochtend komt mijn moeder met hem langs mijn huis en vervolgens rijden we met hem door naar het ziekenhuis voor het hersenfilmpje. Het ligt er een beetje aan hoe dat allemaal gaat, misschien dat hij dan nog even weer mee gaat met mijn moeder. daar krijgt hij natuurlijk altijd alle aandacht, dus een groot feest voor hem!

Heel heel herkenbaar
Geloof dat hier de laatste sprong onderhand ook is aangebroken. blerr. Waarom ik speelgoed in huis heb?? geen idee, Daar gooi je alleen maar mee, En maar wijzen en eeeee zeggen en ik moet dan maar weten wat meneertje bedoeld? Geen idee vaak hahahaha.

Indd op schoot zitten, niet kroelen of rustig, mama lijkt wel een klimpaal dus dan eraf en dan is het weer brullen geblazen. Gek wordt ik er af en toe van. Tis dat ik weet dat het weer overgaat, anders werd ik gek denk

En hij is zo moe, maar verdomme om te slapen 's middags ja een uurtje pfff. Vaanochtend kwar over 6 wakker een uurtje geslapen tussen de middag, dus tel uit je winst hoe vrolijk dat mannetje was

Maar we houden hoop

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ha ha ha hier heb ik gemerkt het gaat over. Ik heb morgan al de hele week wakker moeten maken en ze wil eigenlijk nog slapen. Morgen de ultieme test… hoe laat word ze wakker zonder ‘wekker’.

Groetjes,

Michèle

jajajaja Michèle

Het lijkt hier of Dylano van papa wakker wordt op het moment, als die de deur uitstapt en dat is om kwart over 6, morgen ook nog en dan een week niet dus ben benieuwd of hij zondag ook zo vroeg wakker wordt, mag hopen van niet

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

quote:

Het lijkt hier of Dylano van papa wakker wordt op het moment, als die de deur uitstapt en dat is om kwart over 6, morgen ook nog en dan een week niet dus ben benieuwd of hij zondag ook zo vroeg wakker wordt, mag hopen van niet

Liefs Michelle

Hier is dat helaas ook zo. Papa gaat om 645 de deur uit naar zijn werk, de deur zit nog niet dicht, of ik hoor Tom al. Hij huilt dan zachtjes, dus geen vrolijke start van de dag.
Als het doorzet , dan geef ik hem een pap fles, en leg hem terug, maar vandaag werd hij bv al snel weer stil en begon hij om 715 weer, maar dan met kletsen. Dus na de papfles hem lekker eruit gehaald.

Maar hier dus ook zodra papa de deur uit is, word meneer wakker. Of ze dat dan horen, of voelen, geen flauw idee. De rest van de dag heeft hij geen last van een voordeur wat dicht getrokken wordt wanneer hij slaapt, maar om 645, dan wel.

liefs woezel

Morgan werd zaterdag om half zeven wakker, ik was not amused, maar we hebben gedommeld tot 8 uur. Maar toch echt slapen was het niet meer. Zaterdag ging ze er voor haar doen laat in, en sliep ze ook pas laat (tegen kwart voor negen) en zondagochtend waren wij eerder wakker dan zij. Ze kwam pas om half negen

Groetjes,

Michèle