michele wat heb je toch met het woord hoer? haha kan me de vorige x ook nog herinneren
Vervelende opmerkingen van zus
[quote]
Daar zijn we hoer toch voor enne Rainbow misschien toch al raak dat je zo reageerde??
Helaas Michele, hahaha. Gisteren dacht ik dat ook even, dat het hormonen zouden zijn. Maar vandaag ongesteld geworden, dus deze keer was het niet raak!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Hallo Rainbow,
toen ik je verhaal aan lezen was dacht ik even dat ik over mijzelf was aan lezen ik heb ook zo’n zus die alles gewoon zegt zonder naar te denken en ik durf er ook nooits iets terug te zeggen omdat ze ook altijd haar antwoord klaar heeft en het dan in een onteindige discussie komt als je er wel iets over terug zegt… maar het kwets me wel altijd en zeker als het over mijn zoontje gaat want zij heeft 2 dochters dus denkt ze dat ze alles weet over ‘‘de opvoeden’’…
maar mijn man en ook mijn moeder zegt dat ik er niks van moet aan trekken (ook al lukt dat niet altijd ) dus zegt ik het ook maar tegen jou al is het moeilijk… trek je er niks van aan je het zeker een mooie dochertje en haar haren zijn ook mooi!!!
Gr. Sylvia mamma van michael

Nou onze 2 moppies zijn blond met blauwe ogen en de aller aller mooiste van alle prachtige kinderen die ik zie. Whahaha ik ben heel… heel erg donker van mezelf, mijn man is ook niet de lichtste. Beide hadden we mooie krullen vroeger dus ik nam aan dat onze kinderen lekkere donkere krullenbollen zouden zijn later. Whahaha maar ook de natuur heeft grapjes, want onze 2 zijn mega licht, blank huidje ( kleurt wel bruin trouwens van de zon ipv dat het verbrand snel dus ze hebben het pigment duidelijk wel ergens ) blauwe ogen dus en super blond peenhaar. Maar och och wat vind ik ze mooi.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
@asje, tja genetisch bepaald gaat verder dan alleen de ouders.
rico lijkt bijvoorbeeld veel op zijn vader maar ook op mijn broer! en tot zover kan het dus ook gaan of de haarkleur van je kinds opa/oma of van je broer/zus. of natuurlijk van je mans kant

hahaha nou, daar haal ik het ook niet weg. Het leuke is…mijn man heeft een stiefzus, geen bloedverwantschap dus, maar zet ons meiske naast de hunne ( scheelt wel 5 jaar dat hun meiske ouder is trouwens ) en je zou zweren dat die 2 zusjes zijn. Ze hebben een eigen restaurant waarin ik 10 jaar heb gewerkt naast mijn stief-schoonzusje. Dus nog steeds ben ik ervan overtuigd dat binnen die 10 jaar er genetisch iets geks gebeurd is hahaha. Na ja, geintje natuurlijk, maar wel maf.
Maar hoe dan ook, ik vind dat zeker zussen onder elkaar, niet zo`n stomme opmerkingen moeten maken. Elk kindje is immers uniek en ziet er prachtig uit.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!