Vervelende bijwerkingen van nieuwe pil

ik snap je punt,
maar geloof me
pcm werkt echt niet bij mij
zelfs die aleve feminac werkt niet
heb alles al gehad en op den duur zelfs naproxen, de arts wilde dat toen niet eens voorschrijven omdat dat echt wel TE zwaar was maargoed
toch genomen
het enigste wat het middel deed is mijn darmen van slag maken, en als je dat er ook nog bij moet hebben als je al zo’n last hebt van je menstruatie haha, dan maakt dat er zeker niet beter op.
ik ben dus echt wel in staat wat anders te proberen maar de pijn wordt ook niet minder.
bij mij niet althans, alleen maar pijnlijker.
in de tijd dat we zwanger wilde raken (om het even mooi te brengen) moest ik het ook zonder pil doen en dat was een behoorlijke periode en het werd echt alleen maar erger dat ik op den duur zelfs zei: ik ga de pil gewoon weer slikken want ik trek dit geen dag langer!
moet je nagaan als je kinderwens zo groot is dat je zelfs dat dan niet eens meer voelt.
enfin… ik probeer gewoon nog een paar pillen en wordt het niet beter, dan tja dan zie ik het dan wel weer

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Misschien kun je beter een keer naar de huisarts gaan? om eens na te kijken waar die pijn tijden de menstruatie vandaan komt.
Zoveel pijn zonder anticonceptie lijkt me ook niet bepaald fijn en de bedoeling.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

ben ik al zovaak geweest
heb ook een gynaecologisch onderzoek gehad om te kijken of ik secundaire dysmenorroe had.
dit was niet het geval dus noemen ze het maar primaire dysmenorroe.
niets aan te doen helaas

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker