Verveeld

Ja goed he!!! En uiteindelijk is het eigenlijk best vanzelf gegaan. Ineens was hij er dus klaar voor…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

indd gewoon goed laten drinken en zorgen dat hij verkoeling heeft. Ikzelf kan er ook helemaal niet tegen en er zullen ook wel baby’s zijn die er niet tegen kunnen. Hoop voor jou dat het dat niet is

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Super van Dani, is het toch nog goed gekomen Saro…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@saro hoe is het gister met dani gegaan?

Liefs Michelle

Wat lief dat je er aan denkt! Gister ging gelukkig iets beter dan zondag. Hij had af en toe nog wel een behoorlijke huil- en bozige bui. Ik heb wel geprobeerd om hem ook zo koel mogelijk te houden. Had lekker een teiltje gemaakt met koel water en daar heeft hij lekker met zijn voetjes in gezeten en hem op het aanrecht laten zitten met zijn voetjes in de wasbak…heel schattig!! Verder hem ook veel water laten drinken.

Hij heeft ook uitslag op zijn armpjes/schouders en nekje…zou warmte uitslag kunnen zijn,…maar weet het niet zeker. Ik denk dat de warmte toch zeker meespeelt in zijn gedrag. Wat jij ook al aangaf.

Maar merk ook aan hem dat hij echt overal naar toe wil. Als ik hem bijvoorbeeld oppak en hij zit iets achter mij dan klimpt hij bijna over mij heen om er naar toe te kunnen. Dus het blijft hem ook nog dwars zitten dat hij gewoon niet alles kan en dat maakt hem af en toe echt boos. Hij krijgt ook nog eten uit de wipper (kinderstoel komt deze week binnen als het goed is), maar hij vliegt alle kanten op en als hij dan stil moet zitten van mij wordt hij boos en houdt zijn mond dicht (ja het is me er eentje hoor!!)

Dus ja ik denk combi van warmte/karakter en wellicht een opkomende sprong?

fijn dat het in ieder geval beter ging
en tel die 3 dingen bij elkaar op en dan heb je echt niet het vrolijkste mannetje in huis. pffffffff

Liefs Michelle

Hier ook kleine rode vlekjes achter z’n oortjes, in z’n nek en op z’n rug. Denk idd warmtevlekjes, dat klinken de vlekjes bij Dani me ook toe in ieder geval.

Fijn dat het vandaag iets beter ging! En ach, z’n pittige karakter heeft 'ie later alleen maar profijt van moet je maar denken!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

[quote]
Hier ook kleine rode vlekjes achter z’n oortjes, in z’n nek en op z’n rug. Denk idd warmtevlekjes, dat klinken de vlekjes bij Dani me ook toe in ieder geval.

Fijn dat het vandaag iets beter ging! En ach, z’n pittige karakter heeft 'ie later alleen maar profijt van moet je maar denken!

Groetjes,
M

Ja die plekjes heeft Dani ook. Vnl op zijn armpjes, nekje en schouders en ook een beetje op zijn rug. Volgens mij heeft hij er niet echt last van. Al maakt hij soms van die dans bewegingen met zijn lichaampje in de wipper…net of hij jeuk heeft ofzo…

En het klopt wat jij zegt over dat pittige karakter. Soms is het best vermoeiend, maar vind het ook wel leuk dat hij het er niet bij laat zitten en een strebertje is

Dat heb ik ook hoor Saro. Erik is ook zo pittig en vind dat alleen maar leuk. Laatst toen ik hem haalde bij de creche toen zei ze dat 'ie stukjes brood van het bordje van een ander kindje pakte, omdat hij z’n eigen broodje al op had. Blijkbaar had meneer nog honger, haha. Het is natuurlijk niet netjes, maar vond het stiekem wel leuk dat 'ie voor zichzelf opkomt (zo vat ik het tenminste even op…). Straks nog wel afleren dat dit eigenlijk niet mag…

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/FLQCp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 01 Jul 2009 08:08:00

Haha, ja toevallig had Dani dat laatst ook, Hij pakte zo een paar stukjes banaan af van een kindje op het KDV. Hij had er dus wel trek in!!

Volgens mij zouden Dani en Erik het goed kunnen vinden met elkaar. Of het zou knokken worden, één van de twee. Haha!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik denk dat ze qua karakter best op elkaar lijken ja. Allebei ondernemend, temperamentvol en ondeugend en als ze nou elkaars eten afpakken, dan hebben ze allebei wat, haha

Da’s ook weer waar, dan hoeft er ook niet geknokt te worden. Slim van jou.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

zul je je kind niet wat meer eten geven Mriek

Liefs Michelle

haha Ja dat kan natuurlijk ook de reden zijn dat Erik van andere kindjes snoept, haha!

Maar dan is het de schuld van de creche hè dames, want daar doet 'ie dat. Haha! Hij krijgt thuis nu inmiddels 1,5 broodje bij de lunch en daarna nog melk, dus dat lijkt me niet te weinig. Ga ik me toch nog verdedigen…potver. Hihi.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Liefs Michelle