HAHHA CAROLA!!
ja ik hou van uitgaan, een borreltje een sigaretje, heb in het verleden een hele leuke vent ontmoet, daar wilde ik oud mee worden, ik was 22 hij 29 toen hij 31 was en ik net een week 24 verongelukte hij, met als gevolg, kim , een huis, 2 honden,2 auto’s en een motor… en kim ging verder leven… helaas voor een paar mensen in mijn omgeving die liever hadden dat ik op de bank zat te wachten tot ik uit mijn depressie?? zou komen… was ik er weer, heb een paar jaar gefeest en gebeest inderdaad…
en tja eigenlijk doe ik dat nu nog, feestend door het leven gaan, morgen kan het voorbij zijn, mijn partner weet dat ook erg goed…
tja eeeeh waar ging deze topic ook alweer over, het krijgen van een kind dus
ja ik wil een derde en misschien zelfs een 4de, inderdaad daar heeft niemand wat mee te maken, alhoewel in mijn eentje zou ik er niet aan beginnen, maar voor mij staat de weg naar een derde wagenwijd open hoor, ik zie geeb financieele consequenties, geen nadelen, kinderen mogen wat mij betreft liever een kamer moeten delen dan klagen dat ze niet de juiste merken dragen…
eeeh ik dwaal erg af, maar ja ik ben het typje, sigaretje,biertje lang leve de lol en in dat plaatje pastte niet kim de moeder, iedereen hier kent me natuurlijk niet anders als kim de mama van fie en vic maar in mijn omgeving natuurlijk wel, maar desondanks twee zwangerschappen en fantastische kinderen breek ik er nog regelmatig tussenuit… zoals jullie gemerkt hebben eind mei, maar ook op een donderdagavond kan je ons nog regelmatig vinden in de kroeg en op zaterdagmiddag gaan onze kindjes gezellig mee en tuurlijk je hebt altijd mensen die dat niets vinden maarja ieder zijn recht op een eigen leven maar de vraag van vandaag was, zou je het mensen uit je omgeving vertellen dat je bezig bent met nog een kind, neeeee ik zou ze dat niet vertellen, ik stel ze liever voor een voldongen feit mocht het zo zijn…
jeetje dit is wel een keertje helemaal kim totaal finaal …
groetjes Kim, mama van

en