hallo allemaal het lijkt wel of mijn zoontje verstopt zit het poep komt er nu pas uit als ik een thermometer in zijn kontje steek ik belde vanochtend de dokter en de zei zolang het er nog uitkomt met een thermo meter hoef ik niet langs te komen echt raar maar als ik de fles geef begint hij meteen te kreunen weten jullie mischien iets wat kan helpen tegen verstopping groetjes chantal
Verstopping
een druppel sla olie door de fles doen,hebben wij met kaitlyn ook moeten doen
hoop dat het helpt sterkte
Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn
Er is ook roosvice lax als de olie niet helpt.
Wij proberen altijd extra water te geven, daar wordt de ontlasting ook dunner van.
Sterkte,
Miranda
ow… misschien dat andere mamma’s dat weten !
Maar ik denk dat het achterop het flesje in de winkel ook te
lezen staat.
Maar inderdaad, drie maanden en twee weken is wel erg jong om al
roosvice te geven. Heb je het druppeltje sla olie al geprobeert ?
Groetjes,
Miranda
Joyce, ons dochtertje had ook last van verstoppingen toen ze zo klein was.
Ik heb toen naar de huisarts gebeld en het verhaal uitgelegt.
Toen heeft hij laxeersiroop voorgeschreven. We hebben het toen wel opgehaalt bij de apotheek maar nooit gebruikt. Wij zijn namelijk erg tegen medicatie.
Toen hebben we het op kunnen lossen door extra water te geven iedere keer.
Maar als je van alles geprobeert heb en het wil niet lukken is het misschien goed voor jou te weten dat er voor baby’s ook laxeermiddel bestaat die je op doktersadvies mag gebruiken. Maar ik hoop dat het niet nodig zal zijn.
Sterkte ermee en
groetjes van Miranda.
ik heb nu fruithapje gegeven en hij heeft sinds gister al 3 poepluiers gehad en hij heeft weer honger bedankt voor alle reacties groetjes chantal
Hoi Chantal,
Geen olie in de flesvoeding doen. Dat blijft alleen maar aan de binnenkant van de fles plakken en komt vrijwel niet met de flesvoeding in het maagje terecht.
Krijgt je zoontje toevallig rijstebloempap? Als dat zo is stop daar dan meteen mee. Rijstebloem stopt namelijk. Ons jongste dochtertje had ook last van verstopping en de rijstebloem bleek de boosdoener te zijn.
Als het weglaten van rijstebloem geen effect heeft, neem dan contact op met je huisarts of met het bureau om na te vragen hoeveel Roosvicee laxo je precies mag gebruiken.
Sterkte met de kleine man!
Groetekes, Sje
hoi ik lees hier af en toe mee
mijn dochtertje heeft het zelfde probleem gehad ik weet niet hoe oud of jou kindje is mijn dochtertje is nu een jaar geweest en ik geef haar dan koekjes met veel vezels en granen en bruin brood en sinaasappelsap ( vers geperst ) en moet zeggen het helpt misschien heb je heir wat aan??
marielle
hallo allemaal ik ben bij de huisarts geweest en ze denken reflux iets bij de maag ik heb nu medicijnen daarvoor dus mischien dat het helpt en sorry dat ik zolang niet had gereageerd had het druk groetjes chantal