Verslapen!

Ow ow ow, voel me weer zo schuldig.
Moet nog wennen aan het flessen ritme, maar mevrouwtje doet het goed. Gisteravond om half 12 de laatste fles en dan meteen in slaap gevallen. Normaal zette ik de wekker, maar omdat ze al een week om 7 uur wakker werd, dacht ik er vanacht niet aan.
Om 5 uur kwam er een geluidje: speen d’rin, een aaitje en mevrouw sliep weer door en mamma dus ook, tot 9 uur!!
Oei, ik naar de wieg gerend, lag ze daar heel stil om zich heen te kijken met een poepluier (waar ze 3 dagen voor gespaard heeft) en geen huiltje te horen.
Is dit nou dat haar suikerspiegel gedaald is, of kan dat niet zo snel??
Sarah is 15 weken.
Groetjes (een uitgeruste ) Boukje

Gewijzigd door - Boukje&Sarah op 23 Mar 2010 11:08:14

Jessey is 10 weken, en slaapt van 20.00 uur tot 08.00 uur! Langer laat ik haar niet liggen, want er mag niet meer dan 12 uur tussen 2 voedingen zitten, en je moet goed opletten of je kindje wel allert is en niet wazig reageerd zeg maar.

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ik zie groen van jaloezie Hier na een paar nachten doorslapen alweer 3 nachten om 0400 uur een voeding…pffff!
geniet ervan zou ik zeggen.

Lilypie First Birthday tickers

lekker toch even samen uitgeslapen. Niet schuldig voelen hoor als ze het er niet mee eens was had je dat waarschijnlijk wel gehoord. Muriel slaapt van 22;30 tot 8 uur. Alhoewel ze vanmorgen om 7 uur al aangaf honger te hebben

Verslapen !!! wij noemen dat hier uitslapen

Heeerlijk van genieten Bloedsuikerspiegel was niet gedaald hoor, ze is gewoon heel tevreden denk ik en zit lekker in dr velletje!

Hier heeft Lenna (16 weken) keurig weken aan een stuk doorgeslapen, de laatste tijd zelfs van 20:00 tot 7:00 (maakte ik haar wakker). Nu sinds een kleine week komt mevrouwtje om 4:00 ongeveer, soms zelfs om 1:00 en dan weer om 5;00 PFFFF…

Dus kzou zeggen, geniet ervan, ik verlang ook terug naar die periode (komt wel weer, weet ik).

Groetjes Elly

Heerlijk toch!
Misschien kijken dat de die laatste voeding iets naar voren kan schuiven en dan slapen maar.
Geniet ervan.

Niets mis mee, heeft je dochter zelf even lekker doorgeslapen, met als hele prettige bijkomstigheid dat je zelf ook een paar extra uurtjes slaap hebt kunnen pakken, Heeeeeeeeerlijk toch!!!
Hoef je je helemaal niet schuldig over te voelen. Als je kleine meid honger had gehad, of al wat langer in haar poepluier had gelegen, dan was ze echt wel begonnen met huilen!

Groetjes Carolien.