Verslagjes MBT Pepti test

Hey meiden
ik hou een verslagje bij over de EERSTE dagen met die pepti en hoe Rico erop reageert.
dit geef ik aan de KA maar deel het ook met liefde met jullie.

Dag 1:
Rico drinkt het goed op. Nog wel veel last van krampen. Wordt s’middags huilend/krijsent wakker, veel scheetjes zitten hem dwars en hij overstrekt zich tijdens deze huilbui. (was al een paar weken aan de gang) We gaan ervan uit dat de oude voeding er nog uit moest. Vaak gehuilt.
Veel hikken, zeker na elke voeding (ook bij fruit en warm eten) duurde minimaal 20 min. per keer.
Ontlasting: 5x. Zit ook al een paar weken zo nu en dan een zwarte laag overheen met een paars blauwe gloed?? er zitten ook witte vlagen doorheen… Perste zijn ontlasting er echt uit met harde kreun geluiden (ook dit speelt al een tijdje).
Vandaag is dit dus ook zo dat persen en 2x die raar kleurige ontlasting.
Tijdens het drinken GEEN krampen. (voorheen altijd)

Dag 2:
Vanacht goed geslapen. heeft vandaag 2e fles niet helemaal leeggedronken. Toen hij s’middags tegen 12:00 uur naar bed ging huilde hij weer met tranen. Vanmorgen had hij weer deze rare ontlasting alleen “viel” het uit elkaar en er zaten nu stukjes IN de ontlasting die die rare kleur hadden in plaats van alleen de “laag”. Vanmiddag een kleine kreun tijdens ontlasting. WEER zwart/blauw/wittig gevlekt. Verder tamelijk rustig. Billetjes zien er aanzienlijk minder geeirriteerd uit dan de laatste paar maanden.
Tijdens het naar bed gaan vanmiddag was hij weer erg overstuur.
dag 2 wordt nog vervolgt…

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090416/hsRY.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/aiwTp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 27 Apr 2009 17:40:28

Hoi, wij hebben altijd SAB Simplex gebruikt ivm overstrekken, krampen etc. Haalt de lucjt uit de voeding. Werkt erg goed. het is een duits medicijn wat zonder recept te verkrijgen is. Wellicht dat het wat verlichting biedt.

Groet Loes

bedankt voor je bericht, wij ehbben de eerste 3 maanden Infacol gebruikt dat is hetzelfde eigelijk als Sab-simplex.
maar deze krampen zijn 2 a 3 weken geleden weer begonnen, en ik mocht tijdelijk niks veranderen tijdens deze 6 weken test. mag hooguit een pcm geven maar verder even niks.
ik snap zoiezo niet dat die krampen ineens weer terug zijng ekomen daarom moeten we even erachter komen bij welke voeding hij zoiezo krampjes krijgt en bij welke niet snapje? een beetje om erachter tek omen waar hij gevoelig voor is

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

vervolg dag 2
Rico heeft na mn verslagje weer een aantal keren die rare ontlasting gehad. Begin mezelf echt druk te maken nu, de eerst volgende keer doe ik het wel in een zakje en ga morgen meteen naar de HA ermee. ook zonder afspraak, dan kijkt de assistente maar even, vind het echt bizar. zn ontlasting is nu ook erg hard.
verder goed zijn avondeten opgegeten. van de laatste fles (wat normaal 200 cc is) heeft hij nu ook 30 cc laten staan terwijl ik nu maar 165 heb gegeven.
Er zat nu Bambix doorheen, en nu had hij WEL krampen tijdens het drinken, terwijl hij dat niet heeft bij de normale flesvoeding.
Daarna naar bed gegaan, heeft gehuilt zo’n 10 minuten, en viel toen in slaap. waarschijnlijk gaat de nacht wel goed maar dat zien we wel. Mama staat in ieder geval gereed (ahum…ben doodmoe) dus ga nu slapen just in case.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker