Verslag ziekenhuis kaitlyn

Nou om 06.00 liep onze wekker af pfffff geen tijd hoor voor iemand die slecht haar bed uit kan

we dronken alvast koffie omdat kaitlyn niet meer mocht eten en drinken.en dat is zielig dan he als jij lekker iets zit te drinken.

om 06.45 heb ik haar langzaam wakker gemaakt,ze keek wel raar want papa was er dus ze zat al papa en dan nee te schudden of ze door had dat het geen zaterdag of zondag was.

eenmaal aangekleed deden we om 07.00 haar verdovende zalf op haar 2 handjes,bij de eerste had ze zoiets van wat doen jullie maar bij de 2e ging ze huilen.en toen gelijk jas aan en de auto is.

om iets voor 8en waren we in het zieken huis en je zag allemaal kindjes met witte handjes raar om te zien dus je wist precies wie er geholpen werd die dag.

om 08.00 werden we gehaald en naar de afdeling gebracht,daar aangekomen stonden de lieve zusters al klaar,we hadden een bed bij het raam dus ze kon auto’s kijken wat ze prachtig vind.maarja eerst een ziekenhuis pyama aan en temperen,nou gelukkig 37.1 want ze voelde best wel warm aan en had nog zoiets tuurlijk waarom niet.

de indeling werd bekend gemaakt en wij de bofferds mochten als laaste,gelukkig hadden we een 4 persoonskamer.en speelgoed zat

we hadden ff kritiek ineens met kaitlyn die wilde om 09.15 haar fles dus was ff huilen
om half 10 gingen we naar boven,eindelijk.

09.40 weden we geroepen om voor te bereiden met de injectie,dus ze kreeg dat tuitje al j=in haar hand nou brullen dus he echt zielig om te zien.en dan iemand van 21 maanden wijs maken dta het allemaal goed is (ze zal we gedacht hebben makkelijk praten heb jij)ze zij al het duurt niet lang meer dan is ze aan de beurt nou mooi niet dus om 10.15 kwam ze om te vertellen dta het tegenzat met de vorige patient,maar ze was klaar dus u bent zo,en idd na 5 minuten kwam een belgies slaapdokter en kaitlyn was binnen een mum van tijd weg zo raar is dat om te zien,dan pakken ze haar over en haar oogjes gad ze nog half open en dan mag je een zoen geven en dan reageer ze niet nou meiden toen kreeg ik het kwaad en ging huilen naar de wachtkamer terug.gelijk kom zo iemand op je af met de vraag of het gaat en of je wat drinken wilt hebben.

om 10.45 werd ik geroepen dat ik naar de uitslaapkamer mocht komen en dan zie je,je meissie daar ze zielig leggen met alle toeters en bellen die ze er net af gingen halen en ze bleef alleen aan de hart bewaking.ik kreeg ze gelijk op me schoot,en toen ik begon te praten werd ze wakker,had haar doekje bij me die ze gelijk wilden hebben,en gelijk haar vingers in de mond,maar wat hadden ze gedaan ze hadden bij het infuus zoveel verband gedaan dat ze kwaad was en het eraf rukten want ze wilden haar vingers.na 10 minuten vonden ze haar helder en goed wakker en mochten we terug,naar de afdeling.

gelijk kregen alle kids een ijsje want mijn meissie wilde niet drinken en de rest ook niet hahha dus ze kregen ijs en een kwartier later weer boffeds hoor.

toen kregen we te horen of we alles bij ons hadden voor het ronald mc donald huis nou nee we gaan gewoon naar huis hoor,nou dat mocht niet want we woonen buiten de kring en je moet binnen een bepaalde tijd in het ziekenhuis zijn als er een bloeding optreed.nou toen had ik zoeits van jeetje hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen want dan kan je erop voorbereiden.gelijk word er gereseveerd in het restaurant om te eten,ik ging wel maar hans had zoeits van nee hoor meot naar huis om kleren te halen eet daar wel wat.

eindelijk kwam ook de kno arts nou haar neusamandel was zo groot dat moest er dus echt uit,haar amandel hadden ze niet nar gekeken,want ze gaan er van uit omdat die neus amandel zo groot was dat ze daardoor misschien weer gaat eten.in haar oren hebben ze een sneetje gemaakt in de trommelvlies maar er zat geen vocht en dat was keurig dus geen buisjes nodig.

nou smiddags mochten we allemaal weg,wij en nog een stel moesten dus naar het mcdonalds huis,heel netjes hoor daar gezamelijke keuken en echt van alles is er,alleen je boodschappen moet je zelf doen maar koffie en thee kon je nemen wat je wilde.net een hotel echt,je moet alleen EUR12.50 betalen en je eigen bed en kamer opruimen en schoonmaken.

en vanochtend mochten we heerlijk naar huis en heb kaitlyn weer iets mogen eten,ze heeft een half croisant op en een paar koekjes,dus er is weer een begin.gisteren mocht ze niets ja ijs dus die heeft er 5 op,en savonds mochten we pap(vla)proberen.en na 10 hapjes hoefde ze niet meer.

maar we zijn weer thuis en ze is gelijk niet meer zo terughoudend ze vertrouwde niemand meer gisteren,zelf ons haast niet meer.en we komen binnen deed haar jas uit en zij zooooo weer thuis en dan die lach ooohhh heerlijk.

maar ze is nog wel moe en hangerig maar ja dat is logiche he.

nou jullie zijn weer op de hoogte zijn er vragen schaam je niet stel ze maar haha

groetjes bianca
http://net.clubs.nl/Dylan&Kaitlyn

Toch zielig he die kleintjes zo. Gelukkig is alles goed gegaan.
Beterschap en succes.

Groetjes Miriam

ooh mooi, jullie zijn weer thuis…
liefs van ons allemaal en ik moet mijn koffers nog steeds pakken… vannacht weg

Kussies

Blij dat het goed ging. Dat patientje voor Kaitlyn, waar het niet goed bij ging, was die ook voor de amandelen??? Stomme vraag natuurlijk, maar kreeg b eetje kriebels bij het idee, dat het ook dan mis kan zijn. En ik kan natuurlijk helemaal met je meissie mee voelen nu, ben ook net thuis he. Nou lekker ijs blijven eten met dr en lekker verwennen!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

monique,

bij de vorige zat het tegen omdat er zoveel troep in de oren zat en dat meost eerst schoon en toen konden de buisjes erin.

want toen ze op zaal kwam en iedereen praat natuurlijk was het gelik grijpen naar der oren zoveel kabaal,dus dat meissie heeft hel wat gemist qua geluid.

dus niks ernstig dat het met het meissie niet goed ging.

groetjes bianca

Oh gelukkig. Trouwens dat probleem ken ik ook van mijn oren. Erg lastig, moet ook eens in de zoveel tijd uit laten spuiten. Vroeger vaak oorontstekingen gehad, met doorprikken en alles, het lijkt erfelijk te zijn. Toen ik hoogzwanger was van Lucas, liet ik het weer doen, was bang dat ik de baby anders niet hoorde s nachts en toen ik naar huis reed met de auto hoorde ik allemaal gekke geluiden hahaha, was ik bang dat de auto er mee op hield hihihi. Was ik niet meer gewend.
Hoe is het nu met Kaitlyn? Doet het nog pijn bij dr?

he dat is ook vervelend voo je zeg pfffff

maar met kaitlyn gaat het goed nu,geen pijn meer anders geef ze dat wel aan ook al is ze 21 maanden dat zeg ze wel als iest auw doet.ze word weer de oude echt ondeugend he kattekwaad uithalen en haar broer pesten haha

alleen ze is zo moe en als het aan haar leg gaat ze wel een paar keer naar bed,geef er niet aan toe anders slapt zij snacht echt niet dus zit ze meestal lekker op de bank of ze gaat ff leggen.

en hoe is het nu met jou al weer opgekanpt,na jou operatie

groetjes bianca

Gelukkig dat alles goed is gegaan!!!

Groetjes, Els

Mooi dat het dan al zo snel weer beter gaat! Na die operatie van mij voelde ik me ook heel snel erg moe, misschien toch een soort nawerking ofzo?? Bij mij gaat het goed, rust veel. Arm ziet er eng uit. De 26e weer naar zh, hechtingen (17) gaan er dan uit. De pijn valt me mee, alleen onderar,m wel en de 5 infuusplekjes. Ze prikten mis… Het jeukt nu wel oeiiiiii, dat is NIET prettig, maar ach het viel me reuze mee verder, ook al ziet het er heel luguber uit nu hihihi.