Zo eindelijk was het 17 december mijn meissie word alweer 3 jaar slik gaat hard allemaal.
dylan was zenuachtiger als kaitlyn was wel komisch.
kaitlyn heb ik wakker moeten maken,ze sliep nog maarja was ook niet lekker en meestal slaapt zij dan heel veel.
aangekleed en toen naar beneden
wouw mama isse voor mij,ja lieverd allemaal voor jou ze keek der oogies uit mooi om te zien is dat hoor.
ja en toen was het kadootjes tijd
ze ging er echt voor zitten met elk kadootje wachte ze met uitpakken voor de foto haha
van mama een jasje en een pakje voor de baby born
toen mocht dylan zijn kadootje geven
hij wilde een zoen en een handje maar dat wilde ze niet
een lunch pakket voor bij der keukentje die ze met de sint had gekregen.
smiddags na het slapen hadden we nog een kadootje voor haar die dylan mocht geven
een barbie slaapkamer set
ze wilde niet meer op de foto ze werd ineens toch weer zieker,het leek goed te gaan maar helaas
en toen was het tijd voor de taart de,ik had een prinsesen(assepoester) taart besteld omdat ze daar momenteel helemaal gek op is
toen ze hem zag moest dylan haar jurk halen
die wilde ze aan maar met blazen werd ze verlegen dus mama moest helpen
en toen kwam papa thuis jippieeeeeeeeee nog een kadootje maar daar moest wel een zoentje voor gegeven worden en dat deed ze maar al te graag
wat zal daar nou in zitten
jaaaaaaaaaa de beer met een klein computertje eraan,daar zat ze al een hele tijd mee te spelen bij kruitvat als we daar binnen liepen dus dat was een geslaagd kado
en als laatste hadden we nog een kadootje een baby born strandstoel dat vond ze ook wel heel leuk ze glunderd gewoon
toen was het tijd dat ze oma ff in de maling wilde nemen maar ze wist niet dat oma vlak bij der was dus ze kreeg ff een keitel beurd
tegen de avond kwam er meer visite en kaitlyn werd ook steeds zieker en had weer koorts 39.5 dus hupsa pyama aan,was wel zielig maar ja uit voor zorg doen we dat.
en tot slot kleine anne de kleine van vrienden van ons die had het prima naar haar zin zat heel lief te spelen.
en verder heb ze heel veel kaddotjes gehad ze is echt heel erg verwend.
van een tante heb ze barbie fiets set gehad
van een neef en nicht een pooh klok en een barbie die zingt
van andere nicht een dvd van blub ben een vis en nog een magic tekenbord.
andere nicht ook een pop.
van de vrienden een zak snoep en stiften met kerst stempels.
van me ouders heb ze gehad een kassa met alles erop en eraan en een barbie en nog geld en daar kopen we wat leuks voor om op der nieuwe kamer te zetten.
zoals je kan lezen hebben we een leuke dag gehad,ja kaitlyn was ziek maar dat kon bij haar de pret niet drukken.ze lag om 9 uur op bed en vanacht is beetje drama geweest ze heb natuurlijk alles opnieuw beleefd dus ben 6x eruit geweest omdat ze ook hulend wakker werd steeds wel zielig is dat hoor.
nu gaat het redelijk ze heeft het erg benauwd en piept ook dus om 15.20 moet ik naar de ha met haar ff na laten kijken.
nou dit was het verslag van kaitlyn.
groetjes bianca,dylan en kaitlyn
Gewijzigd door - bianca4 op 18 Dec 2003 13:59:52