Verschuiven sprong bij ziekte?

Jack zou als het goed is ( en mijn berekeningen kloppen ) deze week uit zijn 15 maanden sprong moeten komen. Hoewel hij best goed slaapt ( alleen overdag wat minder lang dan ik gewend ben maar oke) en eet, vind ik hem nog echt HEEL ERG aanhankelijk!
Hij wil heel veel opgetild worden en op schoot ( Jack zit normaal 1 seconde op schoot) zitten. Als ik even wegga uit de kamer is het brullen. Hij huilt om een scheet om het zo maar te zeggen…

Jack heeft vorige week in het ziekenhuis gelegen ( zie Topic Mama’s Hoekje), dus ik had bedacht dat zijn sprong misschien verschoven is, kan dat? Of zou dit gedrag door de ziekenhuis opname komen? We zijn op zich continu bij hem geweest, maar hij was wel erg angstig als ze iets bij hem moesten doen ( infuus ofzo). Wat denken jullie, en wat kan ik het beste doen?

Groetjes van Christa

O hahah, zie net dat ik niet goed gekeken heb. Had in mijn agenda gezet wanneer de sprong ongeveer moest zijn en dacht ( hoopte) dat hij er deze week vanaf zou zijn! Maar nee, we moeten nog 1 1/2 week!
Jammer nou zeg!

Groetjes van Christa

hoi,

lastig zijn die sprongetjes soms he?

Mijn zoon zit in zijn 18 maanden sprongetje plus zijn kiezen staan op doorbreken,hij is daardoor ook aardig gehumeurd.

Hoop dat ze snel hun sprongetje achter de rug hebben.

groetjes Bianca

Bianca mv 2 kanjers.
(2000) en (2007)

He? Ik dacht dat de sprongen tot 70 weken gingen? Dat is toch geen 18 maanden of loop ik achter en komen er nog meer sprongen. Of tel ik nou gewoon WEER niet goed…

Groetjes van Christa

Nee Christa, denk dat jij een oudere versie van het boek hebt. Ik heb de nieuwste en daar loopt ie veel verder door. Ik ben nu niet thuis maar ik zal je het schema vanavond even doormailen als jij mij even een mailtjes stuurt. Dan kan ik het replyen thuis en ben je weer up to date

Groetjes,

Michèle

Bedankt Michelle, email is onderweg!

Groetjes van Christa

Hoi,
Volgens mij kunnen die sprongetjes bij ieder kind verschillend zijn. 15 mnd. is maar een gemiddelde. Mijn dochter is steeds twee/drie weken eerder in een sprong. Ze is nu (vanaf de uitgerekende datum van geboorte) 14 maanden en heeft net een heftige periode van 3 weken ‘janken’ en slecht slapen achter de rug. Wel is ze nog wat eenkennig en erg aanhankelijk, maar het is al vanaf de geboorte een ‘kroelkipje’.

Groetjes,

jantje