Verschrikkelijk

Zoals de meeste wel weten kom ik uit Pijnacker, paar dagen geleden zouden mensen hebben gevraagd waar ligt dat? Geloof dat ik dat nu niet meer uit hoef te leggen, gezien na zaterdag wij ook op de land kaart zijn gezet…

Elk jaar hebben wij hier een 2x een groot tent feest wat door de oranje vereniging wordt georganiseerd… wij zelf zijn er ook een aantal keer geweest, en is altijd beren gezellig paar kleine opstootjes maar waar heb je dat niet als er 2500 man zijn en een biertje drinken…

Jammer genoeg liep dit totaal fout en zijn er heeel veel gewonden gevallen door het optreden van de ME… vele hoor je zeggen zullen ze het er wel naar gemaakt… het hele dorp heeft het er natuurlijk over kinderen vrouwen mannen die hun fiets wilde pakken zijn weggeslagen, gebeten door honden ze konden werkelijk geen kant op, overal waar ze naar toewilde stond de ME te meppen… kinderen die bang hun vader en moeder belde dat ze de tent niet meer uit konden… waar ik loop hoor ik deze horror verhalen want dat moet het geweest zijn…

Ik hoop toch echt dat het onderzoek goed uitpakt, iedereen is hier zoooo kwaad en al dagen is het onrustig. Het mag niet maar ik snap de boosheid en angst wel

zelfs de oranje vereniging heeft een brief geschreven aan de raadsleden

www.oranjevereniging.org/

ook mijn oudste zijn juf heeft dit allemaal mee moeten maken en stond met tranen in der ogen omdat ze voor zich een vriend van haar zag hoe een hond haar vriend in zijn been beet, en zelf heeft ze ook een klap moeten ontvangen, waarom? Goede vraag!

Tries

Ik moest inderdaad meteen aan jou denken Tries.
Ik hoop ook dat het onderzoek goed uitpakt…want dat er boosheid heerst is ook op tv goed te merken.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

het is gewoon een drama

groetjes Kim, mama van

en

een heel groot drama pffffffff

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Ik had het vanmorgen weer op het nieuws gezien.
en snap nog steeds waarom het zo’n gaos is geworden, dat de ME er aan te
pas moest komen.
die zaak klopt van geen kanten, maar ja das mijn mening.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Go dit is de eerstek eer dat ik het hoor, heb gisteren en vandaag ook de hele dag geen tv gekeken lekker buiten geweest,

Maar mijn god wat een drama, daar kan ik altijd zo pissich over worden. Vooral dat het meteen zo uit de hand moet lopen.

Hoop echt dat het onderzoek goed uitpakt.

Veel sterkte

veel liefs mignon

quote:
en snap nog steeds waarom het zo'n gaos is geworden, dat de ME er aan te pas moest komen.

Dat wilde die burgemeester toch? Tenminste, dat hoorde ik hem zeggen op tv…
Maar het is allemaal wel vaag inderdaad.
Er zal misschien meer aan de hand zijn (geweest) dan ze willen zeggen.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Ik heb eens ff in het nieuws gekeken op het internet. Daar zeggen ze dat het allemaal begonnen is doordat iemand iemandanders probeerden te wurgen. Dat toen inderdaat de burgemeester het toen zo ver heeft laten komen

veel liefs mignon

ik heb hier geen woorden voor .waarom moesten er onschuldige mensen de dupe worden .dat ze het nou echte bij voetbal vandalen doen oke .die maken het er naar .maar dit .kan het niet snapen .ik dacht ook nog aan je tries .maar gelukkig was je er niet live bij betrokken

groetjes marielle mama van
10-10-01

Inderdaad, wat een toestand!

idd wat een toestand. en erg vreemd allemaal, waarom zo drastisch en grof?

Tessie

Gisteren er wat van op het nieuws gezien,

Al moet ik zeggen dat daardoor alles nog onduidelijk werd wat er nou eigelijk echt gebeurd was.

Maar een ding vind ik wel ze hadden niet zo grof op hoeven treden. Al die onschuldige mensen die er de dupe van worden. SCHANDALIG

veel liefs mignon