Jaja het heeft even geduurd, maar ook hier is de fase van slecht eten aangebroken. Tenminste deels dan, want alles gaat er nog prima en achter elkaar in. Behalve het ontbijt. Hij eet wel, maar zit constant te treuzelen, kletsen en draaikonten. We moeten honderd keer zeggen dat hij door moet eten.
Nu hebben mijn man en ik een verschil van mening. Ik heb er namelijk geen zin in om tig keer te moeten zeggen dat hij door moet eten. Hij doet er soms wel 3 kwartier over om een boterham op te eten. Terwijl hij dit normaal binnen een kwartier op at.
Mijn man wil dat hij alles op eet, dus dat hij net zo lang moet blijven zitten tot de boterham op is. Desnoods dat wij alvast van tafel gaan. Ik heb zoiets van een paar zeggen dat hij door moet eten prima, maar dan is het klaar en halen we het gewoon weg.
Vanmorgen was zijn boterham in een half uur op, dus dat valt nog mee.
Wat zouden jullie doen?
Fruit, avondeten, middageten gaat er gewoon prima in, zonder te moeten zeggen dat hij gaat eten. Het is altijd een erg goede eter, zijn bordje gaat altijd leeg. Begrijp me niet berkeerd, want Lang aan tafel zitten is niet erg als hij gewoon zit te eten. Maar dit vind ik nu wel vervelend worden. Het is nu sinds een paar weekjes. Vraag me dus af of dit gewoon uitproberen is.
Groetjes,
Sandra