Verrassing

2 maanden terug ben ik gestopt met de pil, die hormoonrotzooi, ik wil het niet meer in mijn lijf, voelde me er niet goed door, dus ik ben gestopt. Een echte oplossing, behalve condoom konden we niet bedenken als voorbehoedsmiddel, verder zit de vrouw eigenlijk aan de hormonen vast.
Ondanks dat wij weinig samen thuis geweest zijn de afgelopen tijd en al helemaal weinig tijd voor elkaar gehad hebben, wij die ene keer het condoom maar even lieten voor wat het was, blijk ik nu zwanger te zijn… Niet direct de bedoeling, maar toch ben ik er erg blij mee! Vind het wederom erg spannend, voor Joey er kwam heb ik 3 miskramen gehad, dus wat zal er nu gaan gebeuren… VERRASSING dus voor ons!!

Dit wilde ik even met jullie delen.

Lfs

Gefeliciteerd!!

Ik hoop van harte voor jullie dat het goed mag gaan:D
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Oh van harte meid, duim duim duim.

Groetjes,

Michèle

Gefeliciteerd!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Proficiat… Spannende tijd zeg!

Lilypie In verwachting Ticker

Wauw, proficiat!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat een leuke verassing! Vruchtbaar koppel zijn jullie dan
Lekker genieten, en ik ga ook duimen voor jullie! Gefeliciteerd!!!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

gefeliciteerd en geniet er lekker van.

gr christa

Gefeliciteerd en geniet er van.

Nou meid wat een verrassing, maar ik begrijp ook een hele welkome verrassing!!
Idd een heel vruchtbaar koppel, haha
Maar wel erg spannend natuurlijk of alles goed gaat.
Hoop dat je je goed voelt en dat je over een maand of 8 een mooi lief kindje in je armen mag sluiten. Genier ervan meid!

Bedankt voor jullie reactie’s meiden! Ik moest het gewoon even kwijt en dan is het forum denk ik geen betere plaats om dit te vertellen!
Inderdaad ja, vruchtbaar als wat, wie had dat verwacht, ik niet en mijn man zeker niet, die moet er wel errug aan wennen hoor. Afwachten hoe het zal verlopen, ik heb de foute en goede afloop meegemaakt inmiddels, dus het kan nog alle kanten op, maar als jullie voor me blijven duimen, komt het vast goed Thanx!

Lfs

Gefeliciteerd meid!

je hebt er nog een paar actieve duimen bij, ik doe mee!

liefs

wat fijn! gefeliciteerd! echt leuk!
Ik ben erg blij voor jullie! geniet ervan he meid.
hoever ben je?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

ik zou nu zo’n 5 weken zwanger moeten zijn. Heb dinsdag getest, toen was ik een paar dagen over tijd en “mijn lijf voelt iets anders dan anders”! Toen dus deze verrassing. Heb woensdagochtend nog een test gedaan omdat ik het gewoon nog niet geloof eigenlijk!

Lfs

Wat leuk, gefeliciteerd!!

Groetjes,
Sandra