Hoi allemaal,
Sorry, dat ik iedereen verwaarloos momenteel, maar het is een gekkenhuis met drukte hier op het ogenblik. Het wordt nu weer ietsje rustiger… Sorry sorry, van de week ga ik iedereen weer beantwoorden op dit bord.
Wil wel vast zeggen, dat Veronica naar logopedie gaat. Cb wilt dr nu doorverwijzen, ik kan dr ook niet meer verstaan. HEt holt gewoon achteruit, dr eigen naam kan ze niet goed zeggen en ik moet echt vaak zeggen: wat zeg je nu?
Eigenlijk gingen we voor Lucas naar buro vandaag, maar het ging meer over Veronica haha. Zij hoeft er niet meer heen en voor Lucas was het de 1e x op peuterburo. Hij is nu 19 maanden en woog 14 kg en was ongeveer 85 cm (hij stond niet kaarsrecht hihihi, dat kreeg ie niet voor elkaar, viel ook van de weegschaal af enzo hahaha, tja, hij kan het ook nog maar net natuurlijk, de wijkverpleegster kon dr ook wel om lachen, hij zelf ook.).
Nou dit was het ff heel snel, ga snel op de bank zitten, uit rusten… Beide kindjes zijn erg druk op het moment, ja ook snachts snik. Ach komen we ook wel weer over voor ze 18 zijn hahaha.
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo