Veronica en de kleurwedstrijd van Kikker

Veronica was bij onze Albert Heijn de allereerste die dr kleurplaat van Kikker in leverde. Een hele mooie, die helemaal beplakt was met plaatjes van Kikker en zijn vriendjes. Zelfs mooie krulletjes en een tafelkleedje was er bij. Natuurlijk kwamen er meerdere kinderen met mooie kleurplaten bij en ik dacht dan ook niet meer aan de uitreiking. Tot ik dus net gebeld werd door A.H.,want a.s. woensdag om 1400 uur mag ze dr prijs ophalen in de kantine hier!!! Jaaaaaa, geen idee wat voor hoor, weet ook niet of ze 1e, 2e,3e of troostprijs ofzo heeft, maar leuk is het wel! Ik ben zo trots op dr! Erg he, maar vind het echt leuk, dat háár kunstwerkje toch een beetje er uit sprong, hihihihi. Madam in kwestie, weet het nog niet hoor, die hoort het woensdag pas. Anders duurt het veel te lang voor dr. Ze heeft ook zoveel meegemaakt weer met alle kadootjes en het grote Sinterklaasgebeuren, dat ze ff rust moet nemen. Anders krijgt ze nog een Burn out hahahahaha. ZOnder gekheid: ze was gisteravond volledig over stuur door die man met die lange baart. Ik heb met dr afgesproken dat hij haar met rust laat, tot pakjes avond. Toen was het weer goed… Dus de prijsuitreiking wordt een echte surprise voor dr. Jullie horen nog!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Yes ! Gefeliciflapstaart !
Ik kan me supergoed voorstellen dat je apetrots bent op je kleine meid. Leuk joh !
Benieuwd wat ze krijgt…

Groetjes, Bieb (mamma van Stephan)

gefeliciteerd wowwww
goed hoor

groetjes bianca

zet hem op he morgen veronica… mooie prijs winnen, je hebt zo je best gedaan!

Kussies

Joepieeeeeeee ze heeft de hoofdprijs gewonnen!!! Een enorme Kikker pop! Het is nog groter dan Lucas! Ze was eigenlijk 3e geworden (5 winnaars in totaal), maar ze hadden 2 hoofdprijzen, die poppen dus, weg te geven. En omdat ze zo jong is, kreeg ze toch die mooie grote pop!!! Goed he? Ja, ze was er zeer en zeer gelukkig mee hoor. Ook nog een grote zak snoep aan een medaile lint gekregen. Plus nog een kinderfeestje (met snoepzakken weer natuurlijk), dus feest kon niet op vandaag! Heel leuk hoor. Pop is zo mooi joh, we werden er echt helemaal blij van…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Ahhhhhhhhhhhh wat gaaf leuk jo

Gefeliciteerd hoor!!!

Tries

Geweeeeeeeeeeldig, leuk hoor.
Goed gedaan meid. Misschien kun je wel beroeps worden, allemaal mooie kado’s winnen

Groetjes Miriam

zoooooooooooo leuk zeg
nou wees er maar trots op hoor

groetjes bianca

joepieee de hoofdprijs nog wel! Nou, sinterklaas kan daar waarschijnlijk niet tegenop!

Kussies

Te gek joh, heeft ze dat even goed gedaan!
De hoofdprijs nog wel!

Liefs, Bianca (mamma van Stephan)