Veronica bult op schedel

Hoi allemaal,

Morgen mag Veronica alvast naar de CB arts, omdat ze nogal een gekke bult op dr schedel heeft. Nu heeft zij dus een heel smal hoofdje, wat als baby ook in de gaten gehouden werd (met 1 maand, was het 35 cm omtrek), maar toen we naar deze cb gingen, gebeurde dat niet meer. Aangezien alles goed ging, dachten we dr niet echt meer aan. Tot ik dus voelde dat die welving boven op een echte apart soort bult is geworden. Die hard is. Nou op aanraden van een ex doktersassistente, heb ik cb gebeld, die vonden ook dat ik niet tot 7 januari moet wachten (dan hebben we afspraak voor peuterburo), maar dat ik morgenochtend kwart over 9 al moet komen. Op zuigelingenburo. Hoofd wordt gelijk opgemeten en er wordt “onderzocht”. Ben best ongerust en een aantal mensen met mij. Nou ik laat het weten (het is niet iets levensbedreigends hoor, tenminste dat is het allerlaatste waar we van uit moeten gaan, maar er wordt een beetje gedacht dat de fontanel verkeerd gegroeid is, doordat haar hoofd dus zo smal blijft en dr hersenen gewoon doorgroeien natuurlijk).

Morgen een update dus. Lucas heeft 2 middenoorontstekingen, beide oortjes 1. Veronica had van het weekend een ooronsteking, dus het loopt prima hier…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hè getver, wat een ellende allemaal! Ik zou me ook zorgen maken hoor, om die bult op haar schedel. Wel fijn dat je morgen al terecht kan. En als je het niet vertrouwd wat ze zeggen gewoon naar een arts gaan hè !! Je weet wel…dat “moeder-instinct” waar we het al eens over gehad hebben.
Een eventuele “second opinion” kan nooit kwaad toch? Maar goed, eerst maar eens afwachten wat ze morgen zeggen. Wie weet valt het allemaal wel mee.
Ik duim in ieder geval voor je!!

Liefs, Bianca

Tjee lijkt me ook wel eng hoor, nou ik enk aan je!!
Hopelijk valt het mee, maar beter een keer te vaak naar de dokter dan te weinig toch!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

dacht toch echt hierop al een berichtje gepost te hebben vanmiddag maar nee dus

Veel succes morgen met veronica,hopelijk is het niets
Sterkte voor de oortjes van lucas

Kussies

heel veel succes morgen zal aan jullie denken!

Liefs Tries

Heel veel succes morgen. Ik zal aan je denken.

Groetjes Miriam