Vermoeiend hoor dat gejammer

Hallo meiden,

Wie o wie kan mij helpen??? Puck is ziek geweest een week lang. Sinds ze beter is (nu een dag of 5) jammert ze aan 1 stuk door. Niets is goed, alleen bij mama of papa op de arm. KAn echt geen kant op. Ze hangt letterlijk aan mijn broek.
In het begin wel schattig, maar begin me nu behhoorlijk te irriteren.

Wie herkent dit??

Groetjes Loes

Heeft niks met het ziek zijn te maken, ze zit midden in een sprongetje. Zie het oei-ik-groei-boek.

Daarnaast kan het verlatingsangst zijn. Ook heel normaal dat ze dat een keer krijgen.

Zoek boven aan de pagina op sprongetje en zoek daarna op verlatingsangst en je krijgt heel wat resultaten waar je iets aan hebt.

Groetekes, Sje

Dank je Sje. ik zal direct gaan zoeken.
Ben wel blij dat er maar 10 sprongetjes zijn…

inderdaad is her sprongetje!!!
Wel vervelend maar gelukkig zijn het met sprongetjes maar periodes
Hopelijk is puck er gauw doorheen.

groetjes Gytha

hahaha, dat hoop ik ook!! Ik hoor dat ze alweer wakker is. Dus het animatieteam kan weer in beweging komen…hahahahaha

Zodra ze in de peuterpuberteit is, verlang je terug naar die sprongetjes, wedden?!

Groetekes, Sje

hahaha, ik zal het tegen die tijd laten weten of terug verlang naar deze periode. Kan me er nu niets bij voorstellen…

]wat je ook vaak ziet wanneer ze ziek geweest zijn, is dat ze een beetje gewend geraakt zijn aan de extra aandacht. En nu ze beter zijn, willen ze die aandacht maar al te graag houden… Lastig, maar trekt vanzelf weer bij wanneer je er niet al te veel aan toegeeft
Kan met voorstellen dat je er een beetje tureluurs van wordt!

Nog eventjes geduld en alles is weer bij het oude!

Groetjes, Anne-Marie

Ik denk dat ze midden in een sprong zit. Ze kan zoveel dingen meer.
Vervalt ook weer in oud gedrag. Weer 3x slapen op een dag en 's nacts wakker worden om de speen.

Tsja, enige wat ik kan doen is heeeeeeeeel veeeeeeel gedild opbrengen.

Groetjes Loes

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Groetekes, Sje

Hai,

Nou, ik vetrouwde het toch niet. vanochtend moesten we Puck halen van het KDV met koorts. Naar de HA en wat blijkt. Een onrustig oortje en amandelen. We moeten nu binnenkort naar de KA. Nu moeten we haar een zetpil geven als z hevig huilt of jammert.

Zo zie je maar weer.

Groetjes Loes