ookonze benjamin is 4 maand en heeft sinds een week koorts variend van 39,5 en dan weer niet tot 38,3 en dan weer niet . Is verkouden schor af en toe een kuchje en veel huilen . Zaten vorige week met hem op ziekenhuis daar konden ze niets vinden bloed testen (via schedel bloed prikken iech) en urine getest ook niets . Maar wij wouden sowieso geen anti-biotica ivm opbouwen van imune-systeem eerste halfjaar via borstvoeding. Hij weigert ook fles dus ik kan alleen maar borst geven en hij komt 's nachts wel minimaal 3 x en wil dan ook niet meer in eigen bed ik doe het wel tot gevolg dat ik tig keer heen en weer loop.Hij weigert soms ook te drinken of tijdens drinken dat hij ineens begint te huilen. Kwijlt ook veel en sabbelt veel op zijn handjes maar die laatste twee doet hij al circa 1,5 maand Ik weet het even niet meer hoe zelf verzekerd wij ook vorige week de kinder arts hebben geweigerd om anti biotica uit voorzorg dan (achteraf ook wel goed ) maar mijn moedergevoel zei dat ik hem bij mij moest houden , en hem niet als proefkokknijn in ziekenhuis moest hebben. Maar nu vermoeiend die nachten en dagen en ik kan alleen hem troosten terwijl ik ook de huishouding moet laten draaien voor de andere kinderen en nog werk pffffffffffffff
heeft iemand een idee
liefs
mama mieke