Vermoeiend en onzeker bestaan

ookonze benjamin is 4 maand en heeft sinds een week koorts variend van 39,5 en dan weer niet tot 38,3 en dan weer niet . Is verkouden schor af en toe een kuchje en veel huilen . Zaten vorige week met hem op ziekenhuis daar konden ze niets vinden bloed testen (via schedel bloed prikken iech) en urine getest ook niets . Maar wij wouden sowieso geen anti-biotica ivm opbouwen van imune-systeem eerste halfjaar via borstvoeding. Hij weigert ook fles dus ik kan alleen maar borst geven en hij komt 's nachts wel minimaal 3 x en wil dan ook niet meer in eigen bed ik doe het wel tot gevolg dat ik tig keer heen en weer loop.Hij weigert soms ook te drinken of tijdens drinken dat hij ineens begint te huilen. Kwijlt ook veel en sabbelt veel op zijn handjes maar die laatste twee doet hij al circa 1,5 maand Ik weet het even niet meer hoe zelf verzekerd wij ook vorige week de kinder arts hebben geweigerd om anti biotica uit voorzorg dan (achteraf ook wel goed ) maar mijn moedergevoel zei dat ik hem bij mij moest houden , en hem niet als proefkokknijn in ziekenhuis moest hebben. Maar nu vermoeiend die nachten en dagen en ik kan alleen hem troosten terwijl ik ook de huishouding moet laten draaien voor de andere kinderen en nog werk pffffffffffffff

heeft iemand een idee

liefs
mama mieke

Beste Pama,
Ja begrijp dat je je kindje niet achter wilt laten in ziekenhuis, maar als ze hem daar kunnen helpen dan lijkt me dat toch de beste oplossing. Wel benik het met je eens als ze hem gaan gebruiken om dingen uit te proberen, dan zou ik hem ook mee naar huis nemen. En die nachten zijn echt heel vervelend, maak het op dit moment ook zelf mee en mijn dochter sliep heel goed door, maar op het moment is het drama in de nacht. Ook dat gaat weer over, maar als je je kindje telkens in bed neemt went hij daar ook aan en wil hij op den duur niks anders meer. Kan je niet iets in zijn bedje leggen wat naar jou ruikt. Wat je draagt ofzo ??? Dan heeft hij toch het gevoel dat je bij hem bent.
's Nachts eruit en overdag werken en huishouding is inderdaad erg zwaar. Ik heb dat ook als ik 's nachts eruit ben gemoeten en de volgende dag moet werken, ben je helemaal kapot.
Heb verder geen tips voor je maar wens je wel heel veel succes.
Liefs Natasja

[

dank je voor de tip, ik heb mijn kussensloop bij hem neer gelegd en hem in slaapzakje (nu al ) laten slapen en toen ging het helemaal goed hij mocht zelfs graag na bed gaan . was gewoon lachen en wou maar na bed gaan vooral eigen bedje.
maar daar is de maaar weer, tot op enkele nachten komt hij nog vaker, zal ik al aan de rijstebloem moeten??? krijgt hij niet genoeg?? maar ja fles pakt hij niet weigert die , hoe wij ook proberen.fruithap en groente hap gaat redelijk goed.

en dan denk je bij een derde die hobbelt er zo achteraan , niks is minder waar!!!

liefs
mama mieke

Pama,
Nou fijn zeg dat de tip een beetje helpt, maar ja wat betreft dat drinken uit de fles is toch wel jammer. Vul je het flesje met flesvoeding of borstvoeding ??? Ik denk dat jij zelf wel aanvoelt of hij genoeg krijgt ja of nee ? Met flesvoeding is het natuurlijk heel makkelijk te zien en ik weet ook niet beter, maar met borstvoeding is dat natuurlijk een ander verhaal als je niet kolft. Ik kan je daar helaas geen tips over geven, maar hier op het forum staan genoeg items met “baby drinkt niet uit de fles”. Misschien dat je daar iets uit kunt halen ??? Met rijstebloem hoef je niet te beginnen omdat ze te weinig drinken, dat is alleen maar om ervoor te zorgen dat ze een voldaner gevoel krijgen, heeft niks te maken met vocht ! En is het natuurlijk leuk om dat van een lepeltje te geven en ze te laten wennen aan vaster voedsel.
Hoop dat je wat vindt op het forum.
Hou me op de hoogte
Liefs Natasja

ja ik kolf af. ligt genoeg borstvoeding maar ja. denk dat ik inderdaad gewoon geduldig moet zijn en mijn rust pakken waar nodig. Het zal wel nodig zijn.

Lieve mannetje wil blijkbaar graag bij mama zijn even geborgen gevoel of zo.

liefs
mama mieke

Pama,
Hoe gaat het nu ? Drinkt je zoon uit de fles ??? En hoe gaat het slapen nu ?
Ben benieuwd!
Gr. Natasja

ALs jij zo’n druk leven hebt, met werk, huishouden, gebroken nachten noem maar op, hou er dan wel erg in dat je écht je rust moet nemen, want anders loopt je bv drastisch terug en dan is het ook niet gek dat je zoontje nog vaker wakker gaat worden snachts…

Sterkte en succes!!

En volhouden hoor, eigen bed, daar ligt hij het beste!

Groetjes Nathalie & Co

het is misschien vroeg,maar krijgt hij geen tandjes?mijn dochter was daar ook heel ziek van en dat duurde ook lang,ook met koorts,kwijlen,sabbelen,diarree en spugen,enz.ze moest toen naar een kinderarts en 2 dagen ervoor braken 2 tanden door.toen was alles weer goed

Ik zou me geen zorgen maken over die plusminus 3 maal drinken per nacht. Dat heeft waarschijnlijk niet met jou hoeveelheid voeding te maken. Sommige kinderen hebben er nu eenmaal meer behoefte aan om telkens kleine beetjes te drinken, maar vooral om lekker warm bij jou te liggen en te sabbelen. Wil je er toch vanaf? Dan is er volgens mij maar een manier. Oprekken met bv. een speentje en zo proberen je baby steeds langer aan een stuk te laten slapen.

Groetjes Pascale