Verloskundige vandaag

Dag dames,

Vandaag mocht ik eindelijk weer naar de verloskundige! Ik vond het lang duren na het laatste bezoek, 5,5 week. Nou scheelt het wel dat ik vanaf vrijdag leven voel, dus had ik de bevestiging niet echt meer ‘nodig’ om het hartje te horen.

Maar toch wel weer heel mooi, ze vond het hartje direct en mn baarmoeder zit zo hoog als je zou verwachten met 17,5 week.

Verder vroeg ze hoe het ging en ik heb eerlijk gezegd dat het me zwaar valt deze zwangerschap. Wel fijn om het er even over te hebben, ze begreep het goed.

Ehen…ik heb even nagevraagd over de verse sushi. Ja hoor, zei ze! Niet de bakjes sushi van de Albert Heijn, maar wel gewoon in een restaurant. Hartstikke gezond! Dus binnenkort gaan we lekker naar de japanner!

Al met al een fijn bezoek. En over 2 weken hebben we de 20 weken echo al, dus ik hoef niet meer zo lang te wachten tussen de bezoeken.

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Klinkt goed! En geniet van de sushi

Groetjes,
M

Fijn dat alles er goed uitzag
Maar wat een lange tijd ertussen zeg, was dat met een speciale reden? Hier ga je vanaf dat je weet dat je zwanger bent om de 4 weken.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat fijn dat alles goed was. Altijd weer fijn om het hartje te horen als bevestiging.

Ik vind de tijden die ertussen zitten ook zolang duren. Ik was met 8,5 week voor een echo geweest en daarna was mijn controle afspraak 5 weken later. Afgelopend onderdag dus. Nu moet ik ook pas weer over 5 weken.

Groetjes,
Sandra

@Michelle: Ik weet het niet van de vorige keer, maar de volgende afspraak voor nu staat ook weer over vijf weken. Ik weet wel dat het gedurende de zwangerschap vordert, dus steeds sneller op elkaar de afspraken.

@Mriek: Gaat zeker lukken, heb er nu al trek in!

@Sandra: Ja, het is het mooiste geluid dat er is, zal jij zeker na afgelopen week beamen! Bij jou duurt het dus ook zo lang…

Liefs!

Ja, ik vind het ook heel lang duren. Kan me het ook niet meer herinneren van mijn zwangerschap met Tim. Maar neem aan dat er toen ook zolang tussen zat. Ik moet nu 21 oktober pas weer en dat vind ik echt zo ver weg klinken.

Groetjes,
Sandra

Hier net als Michelle om de 4 weken. Naar mate de zwangerschap volgt zitten er minder weken tussen.

Dat je zwangerschap zwaar valt herken ik wel. Heb er nav jou topic ook 1 over geopend. Eerst durfde ik het niet

Eet smakelijk binnenkort bij de Japanner!

Groetjes Natasja

[img]http://lbdm.lilypie.com/225Kp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

Wat goed Liske, dat alles prima was! En nu lekker naar de Japanner! Hmmmm! Bij mij zat er soms wel 6 weken tussen de afspraken trouwens, maar nu moet ik elke week. Ik ben net zelf ook weer geweest. Dat elke zwangerschap anders is, blijkt wel aan het feit dat jij en Kringeldingetje het best zwaar vinden, terwijl ik dat niet zo ervaar. Ik heb nog steeds veel energie. Maar ik ben ook nooit misselijk geweest en dat scheelt denk ik een hele hoop! Geniet ervan he en straks lekker aan de sushi! Ik verlang ondertussen erg naar een rosé en een broodje filet americain!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja, weer fijn even die bevestiging. Voor het eerst dat Nora niet meeging, en mn man vond dat eigenlijk wel prettig. Hij probeert er altijd bij te zijn en hoefde nu niet de hele tijd Nora in de gaten te houden. Dus de volgende afspraak weer op woensdag gepland, dan is mn schoonmoeder bij ons om op Nora te passen.

Bij de volgende afspraak ben ik 23 weken (wauw… dat gaat dan ook ineens snel!) en ik denk dat de regelmaat dan iets wordt opgeschroefd.

@Rainbow: Nog even en jij kan weer lekker aan de rose en filet! Bij mij is het missen (groot woord) nu vooral nog 1 rood wijntje als het s avonds weer kouder wordt en de rosbief zoals mn moeder em maakt! Maar ja, ik kan heel goed zonder en vind het eigenlijk super dat die sushi wel mag, daar had ik echt zin in! Gek hoe je ineens zo’n trek kan hebben in iets en dat dat je dan maanden soort van achtervolgt…

Liefs!

Oooo, ik ben vooral dol op de filet pesto van de Appie! Heerlijk, om die lekker dik op een bruin stokbroodje te smeren! Die rosé heb ik echt ook laten staan afgelopen maanden. Niet dat één glaasje kwaad kan, maar toch…ik heb het toch maar niet gedaan. Maar nog even inderdaad en dan nip ik weer aan een glaasje! Een rood wijntje mag ook trouwens…lekker!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Het enige wat ik echt mis is fillet americain, dat vind ik echt zo lekker. Dat eten wij altijd vaak in het weekend op een bruin pistoletje en een hard gekookt eitje erop.

Maar goed nog maar 6 maanden en dan mag het weer

Groetjes,
Sandra

Weetje dat ik dat soort dingen helemaal niet mis?
Ik houdt er absoluut van hoor, zo in t weekend even een lekker wijntje, en een broodje filet american of een lekker steak… maar mis het totaal niet…

We zijn wel eens op visite en dan staan juist dat allemaal op tafel… maar kan er gerust naar kijken zonder te watertanden hahaha…

Oh trouwens, hier gaan wij vanaf het begin ook om de 4 weken…
Ik moet nu om de 3 weken… en vanaf 34 weken geloof ik om de 2 weken en daarna elke week…

@ Liske: Geniet van je sushi!

Liefs, Melanie