Verloskundige geweest, geen suiker

Fijn, da’s een zorg minder!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ja he, heerlijk!

Nu ga ik sinds weken weer naar mn werk… helemaal geen zin! Maar ik breng in ieder geval leuk nieuws mee

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Ja, dat valt altijd weer even tegen. Werken na je vakantie.

Werk ze en leuk dat je het vandaag op je werk gaat vertellen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Oeehhh weer werken na je vakantie… dat viel mij ook behoorlijk zwaar al werk ik maar 4uurtjes in de week…:stuck_out_tongue:

Succes vandaag… Ben erg benieuwd wat ze van het goede nieuws vinden…

Liefs, Melanie

Fijn dat het goed was

Liefs Michelle

ik lees het verhaal nu pas, maar wat fijn dat het allemaal goed is! nog van harte gefeliciteerd trouwens… of heb ik dat al gezegt, ik ben een chaoot de laatste tijd heb niet door dat er digivriendjes zwanger worden HET IS TOCH ERG!
sorry komt door het gedoe met Rico ik let niet echt op geloof ik…
Maargoed… Geniet ervan meid en nu die zorgen wegzijn over de suiker moet dat vast wel lukken… ohja niet teveel winegums meer eten he

Jeetje, dat een winegum toch opeens een heel andere suikerwaarde uit een test kan laten rollen! Pfoe. Gelukkig was dat de boosdoener! Fijn meis! Is toch een zorg minder!

Enne…ik kan me voorstellen dat je baalt dat je weer aan de slag moet. Gets. En dan met dit weer. Ik voel me dan toch al iets minder happy dan wanneer de zon schijnt! Wel superleuk dat je kunt vertellen dat Nora grote zus wordt!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oef wat een opluchting … !

Ja werken na vakantie is altijd minder … maar nog 4 a 5 maanden dan heb je verlof

Hahaha… en ik houd niet eens van winegums! Was echt puur om te zorgen dat ik even energie kreeg voor het bloedprikken. Lief bedoeld, maar uiteindelijk niet echt handig dus…

Tis nog rustig op mn werk, maar de mensen die er zijn, zijn erg enthousiast en leven mee met dat ik me zo beroerd voel. Voorlopig mag ik nog lekker om 12 uur beginnen, dus we bouwen het rustig op.

Tis ook wel weer gezellig “iedereen” weer te zien en even bij te kletsen… En eerst ben ik alles aan het opruimen en ordenen, zodat ik voor de verandering een gestructureerd aan de slag kan dit jaar! (hormonen?? )

liefs

Fijn dat het goed was!

Groetjes Natasja

Lilypie Pregnancy tickers