Verliefd op m'n nieuwe maclarenbuggy

Ik wilde al heel lang een nieuwe buggy hebben. We hadden er wel een maar dat was een krijgertje die ik niet echt mooi vond en die ook niet zo fantastisch liep. Dus dat ding gebruikte ik ook practisch nooit. Maar goed die wandelwagen werd ik ook ontzettend zat in m’n gang veel te lomp. We gaan over een x aantal weken ook op vakantie en dan moest de buggy mee omdat die minder plaats inneemt in de auto/caravan en ik wilde dan echt niet drie weken met dat stomme ding gaan lopen.
Heb heel lang getwijfeld welke het moest worden(=lees ik wilde eigenlijk een maclaren die toch door veel als beste worden aangemerkt waaronder Sje maar ons bent zuinig en ik vond het eigenlijk te duur)
Zelfs op marktplaats zitten zoeken naar een tweedehandse maar wij hebben al bijna alle babyspullen tweedehands gekocht dus ik wilde ook wel heel graag eens iets nieuws. Kom ik er achter dat ik nog ongeveer 160 euro tegoed heb van mijn baas voor overwerk. Leuke meevaller want aangezien ik net vakantiegeld en belastingteruggave heb gehad waren alle rekeningen en de vakantie betaald en de spaarrekening al gespekt dus had ik voor de verandering is geen doel voor dat geld.
Ging ik even bij de prenatal spieken en daar zat deze week 20 procent korting op alle buggys’s. Had bijna al mijn keuze gemaakt voor de maclaren sport in het zwart toen ik vroeg of dat dat het hele assortiment was wat ze van Maclaren verkochten. Hadden ze net een nieuwe uitvoering binnen. De maclaren Quest Mode In het zwart met appeltjesgroen. En toen was deze mamma helemaal verliefd.
En Sje hij loppt inderdaad heerlijk.
Rens die was er ook helemaal blij mee die wilde er gelijk niet meer uit. Was even bang wat m’n man er van zou vinden want normaal overleggen we altijd over dit soort grote uitgaven maar dat had ik dus nu niet gedaan. Maar goed die vond hem ook super. Dus ben er echt heel blij mee Zie hieronder de foto’s

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat fijn dat je uiteindelijk toch de maclaren kon kopen.

Hij ziet er idd erg mooi uit.

Heel veel wandelplezier.

Groetjes,
Sandra

Leuke wagen hoor! Wij hebben destijds ook een quest voor onze dames gekocht. Een roze met bloemen! Was ik ook helemaal gelukkig mee.
Tot dat moment hadden we namelijk alleen maar neutrale dingen gekocht omdat we niet wisten of de 2e ook een meisje zou worden, maar toen ik de 2 dames had en we een buggy nodig hadden, wilde ik per se een wagen die super-meisjesachtig was!

Groetekes, Sje

Gaaf ding! Wij hebben 'm ook, maar dan zonder de appeltjes. Vind deze toch ook wel errug leuk.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Een mooie stoere buggy. wij hebben hier een duo buggy maar ik heb ook nog (eigelijk van de zotte af hihihi) 2 buggy staan. heb namelijk de pech dat de duo niet in de kofferbak past ivm gastank.

@Sje Die meisjesbuggy’s van Maclaren zijn idd super. Ik heb soms wel de neiging om steeds alles echt voor een jongetje te kopen maar als alles wil lukken hopen we toch wel op een tweede en misschien wel derde kindje dus probeer het wel neutraal te houden. Deze buggy vind ik voor een stoere meid ook kunnen. En heel stiekem hoop ik dat die daar ooit ook wel in komt te zitten. Al is het maar voor het shoppen want voor meiden heb je gewoon veel meer leuke dingen.

Rens is er trouwens helemaal trots op als hij de kans krijgt zit hij de hele dag in de buggy.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers