Verlatingsangst?

En voor ons weer een bevestiging dat het echt werkt wat we adviseren.

Groetekes, Sje

wat super!
en idd sje voor ons ook goed nieuws
Maarre familyman, stel je kind huilt, je mag best laten huilen, maar vergeet niet altijd te kijken of er niet iets aan het handje is he! misschien vieze luier of overgegeven…te warm of te koud? laten huilen is natuurlijk oke, maar kijk altijd als je kind begint met huilen of er niets iets aan de hand is. heb je alles gecheckt idd laten huilen, tis zielig maar gewoon doorzetten

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat fijn! Goed gedaan!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Ohhhhhhhhhh super. Ik vind het toch elke keer eng dit advies te geven, want uit ervaring weet ik echt nog wel hoe het tegen mijn gevoel indruiste om je kleintje te laten huilen. Maar ook uit ervaring weet ik dat het helpt. Probleem vond ik ook wel destijds dat ik eigenlijk best wel aan het soort huiltje hoorde dat er niet echt iets aan de hand was, maar ja, vertrouw daar dan maar eens op als jonge ouder he. Nooit leuk om je kleine hummel zo te laten liggen. Goed dat jullie wel doorgezet hebben en als dit zo blijft, kun je lekker gaan genieten van een heerlijke nachtrust, maar dan wel ook niet toegeven he. Kan best nog wel een tegenslagje komen hoor, maar daar hopen we maar even niet op toch ? Rust en regelmaat helpen hier ook zeker aan mee.

Succes en slaap lekker!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoe gaat het met de kleine vent?

quote:
Hoe gaat het met de kleine vent?

Vannacht heeft het mannetje goed geslapen. hij heeft een uurtje gehuild en is vervolgens in slaap gevallen. Hij heeft zich de verdere nacht niet gemeld. zojuist weer in bed gelegd voor zijn ochtendslaapje. Ik vermoed dat hij over een kwartiertje wel slaapt. Ik hoop dat het snel gewend is aan deze manier en zonder teveel morren gewoon lekker gaat slapen.

Wat fijn. Hij leert snel!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Een uurtje huilen is voor jullie nog niet leuk, maar wel te doen nu je weet dat het helpt. Sommige kindjes hebben dat huilen even nodig om alles te verwerken ( tja kunnen het nog niet vertellen he ). Maar ik denk dat als jullie mannetje doorheeft hoe het werkt en jullie ook volhouden, dat dit zal gaan afnemen. Hij weet dadelijk hoe het in elkaar zit en jullie weten nu dat het dus wel kan!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wat super fijn… nu geniet je extra van zo’n kleine!!