Er is weer wat nieuws sinds twee dagen. Zolang Lindsey beneden zit te spelen en ik loop even weg is er niks aan de hand maar zodra ik ze op bed leg om te slapen is het echt brullen geblazen. Overdag valt het nog redelijk mee, dan is ze vijf minuten erg boos maar valt dan toch uiteindelijk in slaap. Wel weer met uitzondering van vanmiddag, want normaal gesproken slaapt ze 's middags van ca. 13.00 tot 14.00 maar daar hadden we vandaag echt helemaal geen zin in. Nu slaapt ze wel gelukkig vanaf half vier. Maar het grote probleem komt 's avonds dan is het echt zo ontzettend huilen geblazen. Gisteravond dachten wij dus ook, we laten d’r gewoon maar even huilen. Tot op een gegeven moment dit echt uit de hand liep en ze echt over dr toeren begon te raken. Toen ben ik er maar bij d’r gaan zitten naast d’r bedje en ben blijven zitten tot ze in slaap viel. Ik hoefde niks te doen maar ik zag ze wel telkens kijken of ik er nog was. Nu is dit eigenlijk niet mijn bedoeling omdat ik toch wel bang ben dat ze hieraan gaat wennen en we er dus aan vast zitten. Ik zie dat bij m’n zwager en schoonzusje die hebben een dochtertje van bijna drie en daar moet m’n zwager (m’n schoonzus hoeft t niet eens te proberen, papa moet t doen krijgt ze dan te horen) mininaal een uur bij blijven zitten totdat ze in slaap valt. Nou daar heb ik dus niet zoveel trek in.
Het is nu sinds twee nachten. De eerste nacht werd ze om drie uur 's nachts wakker en was het brullen geblazen. Toen ben ik dus tot half vijf met d’r op geweest. En daarna kon ik het wel vergeten om weer te kunnen slapen
Iemand nog tips???
liefs,
Rinske